Thursday, November 29, 2007

hold me by the hand and..



ti-ai imaginat vreodata cum ar fi sa-ti pui viata in mainile altei persoane? si ce-ar face aceasta persoana cu ea? cand am zis asta te-ai gandit la o persoana pe care sa o iubesti iar fericirea ta, si numai ea, sa depinda de el/ea? si daca nu e vorba de dragoste atunci despre ce sa fie oare? persoana aia ar trebui sa aiba o anumita pregatire spirituala sau profesionala sa aiba grija de viata ta? si tu de ce nu poti sa ai? nu stii ce ai si acel cineva te indruma? cum stii ca poti sa ai incredere? nonsense to you.meaningfull to me.very. cred ca ieri mi-am dat seama ca imposibilul e posibil. poti sa ai incredere in oameni. exista, inca, oameni foarte tari. try to find them, discover and love them, be one of them.for me and for you.

7 comments:

Mignonette said...

Iubesc multe persoane in moduri fff diferite: imi iubesc familia intr-un mod, prieteni altfel, iubirea altfel, amicii altfel, iubesc , iubesc, iubesc...insa eu nu as putea sa imi pun viatza in mana altuia ....

Anonymous said...

uneori trebuie chiar daca nu prea vrei....si e linistitor sa stii k acelor maini chiar le pasa

nikosita said...

pai...d'asta trebuie sa invatam si sa ne incredem in oameni. pentru ca avem nevoie de oameni :)
si ana a zis tot :)

andreea said...

da e fain sa stii ca e cineva acolo care vrea sa aiba grija de tine mai mult decat tine. dar, din pacate, things change asa ca mai bine sa stai si tu cu ochii-n 6 ca nu stii niciodata...

Anonymous said...

trăiești periculos ;)

Mignonette said...

Asa-i, e greu sa te lasi pe mainile cuiva pentru ca nu stii niciodata de unde vine cutitu pe la spate.....nu traim in telenovele...din nenorocire.
Este adevarat, am vreau sa ne lasam viata in mainile "iubirii" insa intr-o lume ca cea a secolului XXI este cam greu :-s

Ana said...

Cred ca ai dreptate Nico..exista intr-adevar oameni foarte tari care merita descoperiti, intelesi si pastrati.
Insa, maturitatea mea :)), ma face sa zic ca nu e bine sa avem incredere in toti, asa ca trebuie sa devenim experte in trierea prietenilor :)