Monday, November 19, 2007

leapsa. mereu leapsa :)


iep..i've been tagged again. de la andreea, prietena mea din timisoara :) care ma roaga sa scriu ce piese instrumentale imi plac. si am tagul asta de ieri si az'noapte in timp ce visam cai verzi si maro si galbeni prin dumbravi translucide mi-am adus aminte ca prin playlistu meu sunt si d'astea :) putine ce-i drept.but here i go:

1. Martin Diaz - Mysterium (ascultand melodia asta am scris "in lumea mea pe pasii tai")

2. Apocalyptica - Fade To Black

3. cam tot ce e de la Sigur Ros. like them very much.

4. Requiem For A Dream - Orchestral Version

Leapsa se duce mai departe la.... Iulia si la Ana :)

4 comments:

andreea said...

crdeam ca te vei sustrage de la datorie :P nice Sigur Ros :)

nikosita said...

noooo :P dar am stat sa ma gandesc. ca nu imi venea in cap nicio melodie.si apoi mi-am amintit ca is cateva ;)) ms de tag.

andreea said...

cu pla :)

Mignonette said...

Pai cred k eu sunt deja pe COCO si iti zic si de ce...nu prea ascult melodii instrumentale, asa k nu am cum sa fac blog....singura melodie " instrumentala" daca vrei sa ii zici asa este : Moonlight Sonata- Beethoven :P