Thursday, November 29, 2007

pt ana

(suna telefonul in timp ce gateste.de fapt..fast cooking.prajeste ceva. se duce si ridica receptorul. zambeste. repeta si ea ce zice el in difuzor):

ya yaaa ya ya ya yo oooooo yyoooooo yo
yo yo yo
ya ya yaaaaaaa
yayayayaaa yaa ya ya yaaa
ya ya ya.

i-am promis anei(the hmmmm anaaa), azi cand stateam la mine pe canapea si ne hlizeam la tv, ca ii voi scrie special un blog. nu te lasa amagit de cele cateva cuvinte, ele sunt cu adevarat profunde. si daca inca nu te-ai prins de ce anume faceam misto... take a pick here

7 comments:

Anonymous said...

yo yo yo yo yo yo yo yo yo yaaaaaaa

Mignonette said...

Imi dau seama de ce faceati misto....
Doamne...sampon asta canta la fel ca si cainele meu cand vede o coada de catelusa .....

Anonymous said...

si asta...ps asa ;) k sa nu stric profunzimea comentariului anterior. blogu trb sa fie doar yo yo yo....cine nu intelege asta? cum ziceam: sa lucrezi la magazin si sa vina sampon asta si sa iti ceara cva...cum face...yo yo yo si tu trb sa stii k vrea laxative? :-/

Mignonette said...

mie imi placea de var-mea care mi-a povestit cum l-a descoperit ea pe sampon antisound asta.....cik avea o colega la camin obsedata de melodia aia "breath"....cu blue cantrell....si ca ii tot zicea de el, insa var-mea nu intelegea Sean Paul ci SAMPON si se intreba cu groaza cine mai e si asta de si-a pus nume de sampon....ce manelist mai e....
:-??

nikosita said...

exact la asta ne gandeam si noi.adica... cum ai putea sa-l intelegi pe omul asta cand tot ceea ce zice e "yoyo/yaya" sau isi "recita" numele la nesfarsit si poarta camsa pe sub bluza si arata penibil.deci, omul asta ar trebui sa primeasca o coroana pt penibilitatea care ii ies cu succes prin toti porii :D :>

Mignonette said...

Mai e unu penibil...care spre rusinea noastra a facut furori: Nelly, ala cu pamsamentu pe fatza, care ne-a nenorocit cu Dillemma.....cu Kelly: cu cea mai depresiva melodie de pe pamantul asta!
By the way, eu debea acum peste ani am inteles il significato dellla parola: "Boooooooo"(apartine melodiei Dillemma)....ceea ce pt noi ar reprezenta o chestie de "Buhuhu, m-am speriat", la ei inseamna "gagic"...no hai da de, k la asta nu m-am gandit.....
faza nasoala e ca ma minunez cate talk show-uri se fac despre noi, chiar azi am vazut trei "ciumpalace" la tivi discutand despre generatia noastra de copii romani manelisti....si eu acum stau sa ma intreb: ce dif. este intre noi si generatia de copii din alte tari hranite cu melodii infecte ca smack that sau dilemma sau yaaaayooooo.....sau si mai si Huraiiiiiiiii!!!
Vb unui om inteligent: "traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!"

ruleta said...

Asa cum noi ii consideram pe ei penibili..asa ne considera si ei pe noi :D
+pana una alta Domnu` Sampon are mai multi bani ca noi toti care avem blog la un loc..asa ca ..tot respectu`..
Nu e prost ala care vinde..e prost ala care cumpara ;)
asa ca..ya yaaa ya ya ya yo oooooo yyoooooo yo
yo yo yo