Thursday, November 15, 2007

ordine.


mai tineti minte povestea aia cu parchetu? da, ala al meu nou si proaspat inundat. dupa ce a stat la uscat l-am remontat. happy day. ieri a fost asta, azi am stat si mi-am pus toate lucrurile la loc, facut ordine in biblioteca( ce de carti am :D cumparate si de mine), aruncat toate prostiile decorative complet inutile, renuntat la unul din cele 3 calendare cu fotografii. inca nu am vopsit un perete rosu dar banuiesc ca nu au intrat zilele in sac. ah, si mi-am gasit legitimatia din liceu si cartea de spaniola din clasa a 2a :)) deci, mi-am facut ordine. am stiut ce sa arunc si ce mai e bun de pastrat. mi-a placut atat de tare incat mi-am dat seama ca nu numai in camera mea trebuie sa fac schimbari. hmm? pai.. am nevoie sa-mi fac ordine si'n ganduri si'n felul in care imi cheltui timpul si cu cine. trag linie. nu vreau sa sune dur, nu vreau sa fie amenintator ori ceva. mi-am mai dat seama azi in timp ce citeam restul de moby dick in metrou ca nu prea am mai citit. prefer sa ma uit la filme si sa stau pe net. de ce? this should stop. soon.

ieri.. spre marea mea uimire, nu am avut Chef(stii? nu am cheeeeeeeeeeeeef azZZzZzzzzzZzzZZi!!!!!). oare asa se simte o tipa inconjurata de baieti? asa se simte o tipa cand este "agatata" de tipul inalt cu ochii albastrii? deci. se poate spune ca am castigat pariul.

saptamana trecuta.. intr-o clipa de betie poate, gin dulce, preeeea duuuulce si genial, am simtit nevoia de ceva stabil. ceva numai al meu. frumos si bun.

tot azi mi-am dat seama ca nu pot sa cred in ceea ce zic ceilalti cand spun despre el ca e egoist, capcaun, infumurat si enervant. nu pot!! desi si pe mine ma enerveaaaaaaaaaza, culmeeea! sau poate nu vreau, nu?

azi stiu ca sunt norocoasa. :)

despre maine stiu ca o sa fac. mai mult, mai mult si mai mult.

iar acum.. o sa intru in pantecul negru al patului meu si o sa alung sclipirea din ochii mei de chinezoaica..si o sa astept sa vina el.. visul meu diavolesc. urban. culmea. agitat. si care miroase a spermanţet.

4 comments:

andreea said...

noapte buna :)

Mignonette said...

Pai, pariul a fost castigat, dar acum intrebare e: te-a sunat tinand cont k se stie ca se lasa 3 zile departare, pe putin, k sa nu para: disperat ;))
Eu as pune pozele cu noi pe blog, ma mai gandesc :-j

nikosita said...

andreea: ms :) ps: sa stii ca o sa vin prin tm.dar nush cand. soon i hope.

mignonette:disperat sau nu, i really don't care. :) pune.

andreea said...

uuuu... let me know!