Monday, November 12, 2007

love song.

as vrea sa impletesc o hartie si sa iti fac din ea o pasare care sa zboare spre tine cand esti singur... inca nu stiu sa o fac sa cante insa e bine ca stie unde sa te gaseasca. inca nu stiu daca sa fie colorata sau alba.. sa poarte cuvinte sau aripi, sa aiba ochi vii sau galbeni, sa fie rece sau amara, sa cuibareasca in ea fericire sau dor, sa iubeasca apa de la robinet sau nisipul de la flori, sa isi doreasca un cuib din paie sau de piatra.. sa aduca a porumbel sau a corb... sa aiba in plisc vise sfaramate sau amintiri de mult uitate.. te rog sa nu o atingi caci o sa arda.. si odata cu ea.. si sufletul meu amortit de suflarea ta demonica de azi de dimineata....

8 comments:

Mignonette said...

Pasarea de hartie care a ars-o Dolly din HP5 = inspiratie ???
Oricum, imi place mult ceea ce scrii....cred k s-ar potrivi mai mult cu "Into the West" de Annie Lenox :)

nikosita said...

da..si pe mine m-a pus pe ganduri cand am vazut. dar nu.. a fost doar o idee :)
ms pt aprecieri :P

Anonymous said...

scrii tot mai interesant...ma intreb uneori de unde iti vin ideile. dar imi dau seama k daca io nu am astfel de talente, asta nu inseamna k nu exista :)) my talented friend :)

nikosita said...

lasa ca si u scrii frumos. caligrafic vorbind :P la mine e pura mazgaleala. pai... si tu esti prietena mea economista :)) e si asta un talent. atatea cifre si atatia bani..cah. :)

Anonymous said...

dragut. asta imi place . :)
mai bine ucide pasarea. n-o lasa sa zboare in zadar. .. pasarile din hartie sunt de unica folosinta ...

andreea said...

ai grija la aripi, sa nu zboare in picaj ca avioanele de hartie care nu sunt perfect modelate :P

nikosita said...

blur: :) nu-mi spune mie sa o ucid. eu i-o dau lui. treaba lui ce face. anyways.. interesant punctul tau de vedere. ms

andreea: not perfect is perfect. (ah imi place cum suna)

andreea said...

perfectly imperfect :)