Sunday, December 2, 2007

praf de stele


" ....si praf de stele p urmele mele
si incerc sa ma urc sa nu uit
sa raman printre ele "

un 1 decembrie romanesc european.cum? nebunesc.
metrou plin. de la titan. in viata mea nu am mai vazut atatia oameni la metrou. era coada de 3-4 m numai acolo unde bagi cartela, si toata lumea tipa ca pierde metroul care deja era in statie si peronul inca era plin dupa ce a plecat ala. am coborat. revenim la partea cu peronul pliiiiiiiin. la nicolae grigorescu era la fel de plin. la dristor deja nu s-a mai putut urca nimeni. stateam ca sarmalele. copii cu parintii lor, cu bunici, prieteni etc. toata lumea radea. that was the fun part. la dristor vazand peronul plin, noi "awwwww", nu se inchideau usile, noi "awwwwww". :) la unirii guess what, toata lumea a coborat. un val de oameni filmat si fotografiat de alt val de oameni. am urcat, am mers cu valul. am gasit-o si pe ana.ne-am facut loc pe acolo pe sus. am inaintat cu greu. ne-am frecat dureros de altii si am gasit un loc liber, liber pe pod. de acolo se vedea totul f ok. nu am putut sa sun pe nimeni. reteaua ocupata. au inceput artificiile care au fost cele mai misto pe care le-am vazut pana acum :) si dupa am fugit(pe bune fugit) in fire. cum am intrat pe usa s-a eliberat o masa. super noroc.
insa vin fiert nu au avut. si asa ne-am adunat noi cu totii, ne-am povestit si amintit, ras si dantuit pana la 2 cand a inceput concertul vita de vie.care nu s-a auzit f bine, sonorizare cam naspa, mi-a cam spart urechile, pogo... oricum, a fost super tare. we will be back next year. :)
cateva poze. inca nu le am pe toate :)

gang bang :)





bazzt :))

6 comments:

Bianca H. said...

am auzit ca a fost macel si valuri de oameni:))) bine ca nu am fost

Anonymous said...

se pare ca ti-a placut daca mergi si la anul:P

nikosita said...

white shadow: pai mie mi-a placut.desi au fost f multi oameni am gasit un loc liber de unde am vazut totul f ok :)

baghy: ihim :D dar pt la aunul stiu de la ce ora sa ma duc si mai stiu ca o sa fac niste poze f misto :) la multi ani si tie,romane :P

Ana said...

Cat de draaaguuuutttttttt!
Mie mi-a placut tare tare tare mult de 1 Decembrie (din momentul in care am ajuns in Fire :P ), a fost foarte misto: lumea, concertul, totuuul :)
Si uitat-te la noi ce gagici traznet suntem :)) Hihihi!!!
Puuuuuuuup pe toate 3 ;))

Anonymous said...

ia uite. gasca de nebuni:)))

nikosita said...

da da.dar mai lipsesc cativa :)
si io te pup ana :P