Wednesday, November 7, 2007

azi e azi si imi place!


incep prin a spune ca nu stiu de fapt ce am de gand sa scriu. vreau doar sa scriu. poate o sa scriu despre ziua mea plictisitoare si despre cel mai naspa si lung si prost film pe care am putut sa-l vad. da.. e ala cu ben stiller cand se casatoreste.deci prost prost. bine ca a fost gratis macar.
azi am aflat cum 311-le este un loc bun de meditatie si filosofeala :P
azi am inceput sa ma gandesc din ce in ce mai serios la pariul pe care l-am facut cu mada si de ce vreau sa castig. stiu ca pot. nu stiu daca vreau.
azi sunt fericita. imi vine sa dansez. ascult muzica(tare) desi e 9 si vecinii mei sigur ma injura. am chef sa nu imi fac eseul la engleza si maine o sa o ard iar aiurea
azi am invatat de dandy si am avut un moment in care m-am bucurat ca mi-am ales facultatea asta.plus de asta am fost multumita ca pot sa inteleg the dandy men :))
azi vreau ca maine sa ma duc la film si vineri sa dau petrecere in pijama :))
azi nu imi e foame. nici sete.
de cateva zile (mai precis 4, azi 5) dorm in paturi diferite. cand in unu, cand in altu. dupa ce chef am. e f tare.
azi am aflat ca there is smth kinky about me si eu nu stiu.. hmm...
azi stiu ca prietenii tai ma plac. si ai mei ma plac. deci am f multi prieteni :D
azi mi-am luat bilet la bal.si intamplator am gasit si clubul.
mi-am pus messengerul nou si are emoticonuri noi :)) \m/
azi e miercuri si maine e JOI. joia e ziua mea preferata. nush de ce. ne vedem joooi ;)
hai pa.

12 comments:

Anonymous said...

my dear nico...uite de asta imi esti prietena asa buna...k esti fata desteapta si am cu cine sa filosofez in 311 :))si imi place k esti constienta de mai multe lucruri si k tu totusi faci eforturi sa faci lucrurile mai bune....and u shall win for sure..... vai mie ce coment siropos :-S :))

Mignonette said...

Salutare! Salutare! - sau mai bine zic : /m\
Pai ce ti-am zis eu ca e blog-dependentza, trebuie sa scrii, a devenit un bug, a very big bug!!!!
eu sunt cam suparata momentan pt k e meci....si deci nu e tocmai bucuria de pe lume, pt mine!
Hai Steaua! ( chiar daca nu sunt stelista)
Mai, filmul ca filmul, insa Ben Stiler cu za..... pe fatza in "Mary cea cu vino incoace" e de neuitat!
Si eu am momente cand ma bucur ca sunt la fac asta, insa am unele pe care le detest( cum ar fi ziua de ieri si cele 4 ore cu madam pampon cu unghii verzi cu incultura ei debordanta)!!!
Insa cursul de vineri este penal si super tare! Super prof!!!
In legatura cu pariul....sustin ce am zis azi :-"!

nikosita said...

pukka u make me blush :P aici in public.

mignonette: nu mai face propaganda microbista la mine pe blog ca eu nu tin cu nimeni! nu am fost in viata mea la un meci si nici nu cred ca o sa ma duc curand. :)) si nu mai fi sup! :P si scrie naibii un blog cu refulari :P si nu e dependenta. e cva ce-mi place. si in final.. tu crezi ca o sa castig? :> pariul :))

Mignonette said...

De castigat castigi sigur, dpmdv!
Nu fac propaganda...jucam cu Sevilla ( din cate am fost informata :-" ) :P, si deci tin cu Romania in fond....:-"
Nu scriu nici un blog cu refulari pentru ca as scrie tampenii mari de tot, monogamice, poligamice, organice, academice, superacademice, tehnologice, messologice, blogologice si tot asa....
uofff si un pantof!
A, si mi-am amintit: si eu filozofam aseara in metrou, in gand ce-i drept.....cred k e grav rau , am sintome cronice grave!

andreea said...

ai tu asa multe paturi? sau? :P

nikosita said...

io am doar 1.al meu propriu si persoanl. pe celalalt il iau cu imprumut :D

andreea said...

:D tare asa!!! :D

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Laura Apetroaie said...

esti dragutza! :)

Bianca H. said...

mey faci reclama mascata la ursus:))

nikosita said...

elenyta: ms :">

white shadow: da..stiu.. asta e acu. mi-a fost lene sa o editez :)