Monday, November 26, 2007

luminite, luminite!!


din 1918 pe 1 decembrie sarbatorim ziua nationala a romaniei si de mai bine de 10 ani sarbatoreste si protv ziua lui. se organizeaza tot felul de petreceri, mese intinse in muzeul satului cu sarmale ca la mama acasa, tuica si muzica lautareasca, la nush ce ora are loc marsul militar de pe bulevardul kisselef care se termina cu depunerea coroanelor de flori la arcul de triumf. protvul canta imnul manelist.. toata lumea se isterizeaza si face ceva pentru ca e ziua noastra nationala. suna romani de peste hotare si aia trebuie sa spuna cat de dor le e lor de romania si cat ar vrea sa se intoarca si cum sarbatoresc ei aceasta zi.. in mod normal nu se face scoala (doar daca nu pica sambata sau duminica) si toti copiii sunt fericiti.
mie imi place de 1 decembrie ca e ziua in care se aprinde instalatia de luminite in oras. de nush cati ani ma duc in piata universitatii si fac asta. stau acolo si inghet de frig numai sa vad cum se aprinde ceasul ala din centru care de cele mai multe ori e ornat cu beculete in forma de brad, cum bulevardele sunt luminate de mii si mii de beculete frumos colorate, si cum :D (asta e partea care imi place cel mai mult) au loc focuri de artificii care dureaza pe putin 5 minute :)) si apoi imi iau toti prietenii care au venit cu mine si mergem si ne chinuim sa gasim un loc unde sa putem sa bem vin fiert. cause the season is open now. am citit in ziar ca anul asta o sa avem brad de nush cate milioane(2 mai exact :">) de beculete in piata unirii. bradul masoara 76 de m intaltime si are 290 de tone. azi i se monteaza steaua care are 3.5 m. i-am vazut scheletul inca de acum o luna si abia asteptam 1 dec. iar cand am aflat ca am varicela si ca s-ar putea sa ratez 1dec mi-a venit sa-mi iau campii!!! dar mi-a trecut.so lucky me. deci..
ne vedem pe 1 decembrie. in piata unirii. la 7 se aprind beculetele si au loc focurile de artificii. :D see ya there.mergem apoi sa bem vin fiert si daca avem loc, sa dam o tura pe patinoarul din piata unirii care se deschide in seara aia. ipiiii

8 comments:

R. said...

See ya there, kiddo!
sper sa fie o iarna frumoasa. si cel mai important cu multa multa zapada sa dam si la vecini!

andreea said...

ce naspa ca pica in weekend 1 decembrie :|

nikosita said...

raluca: ya ya, you bet :>

andreea: :)) da anu trecut am stat acasa? i can't remember

andreea said...

dap... cred c o picat miercuri sau ceva de genu :)

Anonymous said...

ma bucur ca ti-a trecut varicela

Mignonette said...

Ce este atat de interesant la un brad din sarma, nu stiu :-??
Un brad adevarat este cel verde , care miroase intepator, decorat de tine insuti cu beculete si ghirlande si in nici un caz in 2 culori....parerea mea, hac!
Aia cu vinu fiert o pot intelege....k si mie imi place, mai ales dupa niste ture pe patinoar...
In ceea ce priveste beculetele din magheru si univ si unirii...aviatorilor si tot asa....mie nu imi plac... mai imbie strazile alea pline de sex shopuri de pe magheru...se vad mai bine de la distanta...bleah!!!!
In ceea ce privesc beculetele de la victoriei si aviatorilor...alea imi plac, acolo macar este si verdeatza si nu sunt magazine obscene!
Cu traditonalul : BRRRRR!!!! Vine iarna, Sarbatori Fericite tuturor si beculete cat mai colorate!!!
A, si brazi naturali!!! :D

nikosita said...

baghy: ms mult. :) tu nu vii? pe 1? :D

mignonette: aa... esti o distrugatoare de natura? dupa ce ca nimeni nu se chinuie sa planteze niciun copac, in fiecare an se taie o multime de brazi care nici macar nu sunt cumparati..deci... inca o tunsoare inutila. cat de luminite si toate alea.. efectiv fac o atmosfera frumoasa :) that's why people like them.
sarbatori fericite si tie :P dar ne mai vedem pana atunci. sper bubito :P

Mignonette said...

Nu sunt distrugatoare de natura....insa poti pur si simplu de Craciun sa cumperi un brad in ghiveci....k sa nu-l distrugi :P
Insa sarma si bradul artificial sunt groaznice (desi la mine se impodobeste unul artficial k ii plac mamei cei albi).....
De ce nu ai pus sa ti se dea comenturi la blogul de mai sus? ;;)