Friday, November 9, 2007

viata de liceu.

destul de des imi amintesc de liceu. cat de bine era in liceu si ce mult ne mai distram noi. adevarul este ca a fost o perioada foarte tare.. pt ca in liceu ne-am cunoscut, ne-am imprietenit,am avut inima franta pt prima oara.. prima oara cand am pasit pe o scena de teatru pe care am jucat, prima trupa de liceu.. primele intrigi usturatoare, prima oara cand ti-ai rupt mana ori piciorul, prima oara cand te-ai urcat pe bike si in 3 luni stiai sa dai bunnyhop, prima oara cand ai mers in club la nush ce concert unde se facea pogo, primul bal al bobociolor, prima ta despartire, prima ta cearta cu cea mai buna prietena, prima oara cand lumea te-a placut pt ceea ce erai si nu pt ceea ce ar fi trebuit sa fii, prima teza la info unde ai luat 4, prima oara cand ti-a fost frica de profu care vroia sa te lase corigent, prima oara cand ai avut o criza de personalitate, te-ai izolat si ai suferit, prima oara cand ai crezut ca nu te intelege nimeni, primul tau succes, prima ta placuta de tramvai furata, prima ta relatie de peste 6 luni :)) prima oara cand ai chiulit si te-ai dus in barul de langa si ai baut bere cu aia mai mari, prima oara cand ai primit o floare si 2 versuri acompaniate de acorduri de chitara de dragobete, prima oara cand ai sarit pe geam sa intrii in liceu, prima tigare fumata, prima ta petrecere cand te-ai imbatat si ai aruncat cu sticlele pe geam in strada si ai ras de mustele de pe tavan, prima oara cand te-a spalat baiatul de la clasa de langa cu zapada, prima oara cand tipul care era indragostit de tine ti-a dedicat meciul lui de basket(pe care l-a castigat), prima oara cand un zambet ti-a facut ziua si mai frumoasa, prima oara cand te-ai plimbat cu ea in parc, prima oara cand ai fost trist de-ai rupt sau ai fost fericit al naibii, prima oara cand ai stiut ca ti-ai facut un prieten care o sa fie cu tine toata viata, prima oara cand ai fost la ea acasa si v-ati uitat la film impreuna cu toti prietenii vostri, prima oara cand a zis maica-ta ca nu iti mai da bani, prima oara cand ai fost invitat la o petrecere de majorat.. sa nu mai zic.. "am doar 18 ani, sunt nebun iubesc si nu am bani".. la fiecare petrecere de 18 ani, si tu ai facut 18 ani in liceu :P primul concert vama veche in piata universitatii cand tipa din fata ne-a intrebat cum am invatat toate versurile, primul concert din laptarie, prima vacanta la mare cu baietii, primul campionat de basket pe sector, primul meci de volei in care nu ai stiut sa dai in mingie, prima oara cand ti-ai scos adidasii si i-ai pus pe banca, prima oara cand ai fost ciupit de fund de o fata, prima oara cand te-a dat afara de la ora de istorie, prima sedinta cu parintii in care ai tai s-au intors furiosi acasa :)) prima oara cand ti-ai lasat parul sa creasca, prima oara cand ai dat un graff, prima oara cand ai facut dragoste.. sau sex, dupa preferinta... prima oara cand am aflat de cainele cu un sg coi.thomas. dar acum e fericit si are copii.
cum ai putea sa uiti? nu o sa uiti, nu?
viata mea de liceu sunt ei. si nu au ramas doar la liceu. ei sunt prietenii mei cei mai buni :)

prima trupa de liceu :) lipseste jojo. "ACeLe de siguranta"

v-am zis ca s--a descaltat :))

billy boy panties de ziua lui andrei

sebi are grija de noi :))

dau doua beri goale pt una plinaaaaaa, ana se combinaaaaaaaa!!


vrajiti de vama veche

very drunk.

22 comments:

R. said...

prima data cand ti s-a infipt o banana in fund.
prima data cand ti s-a furat telefonul in vestiar.
prima data cand te-ai ascuns de profu de religie in dulap.
prima data cand ne-am imbracat cu toalele sexului opus.
prima data cand ai fumat trabuc si ti-ai borat ficatii. (*cough* radu la bal *cough cough*)
prima data cand l-ai imbatat pe profu de geogra.
prima data cand ai spus unei fete "macar atinge-mi-o!"

nikosita said...

:)) ma crezi ca am vrut sa scriu de faza cu schimbatul hainelor si am uuuuitat!! plus ca eu nu mai aveam poze in comp si astea is de pe hi5 lu sebi. :) ah, tare rau faza cu antige-mi-o :))

andreea said...

:))

. said...

cu totii ne aducem aminte de de cate ceva din liceu, a fost o perioada frumoasa la care am sa ma gandesc mereu. la toate prostiile pe care le-am facut, toate fetele cu am vorbit, toate temele pe care nu le faceam ;)) sau le-am facut, tooot, nu regret nimic. cred ca va ramane perioada cea mai frumoasa din viata noastra.

ps: o banana?? :-/ allah damn it

nikosita said...

nici eu nu regret. nu am ce sa regret de fapt.a fost prea tare. postu asta vizeaza cuza :)) clar, nu?

ps: nici eu nu stiu care e faza cu banana. raluca, wanna share? :))

Mignonette said...

Liceu...Cum sa imi pot imagina eu liceul fara meciurile de basket, fara stinky prof de info, fara grupul vesel, fara poalele Ilinkai pe sus, fara pantalonii fara chiloti a lui Cata si fara parul lui pubian, cum sa uit eu zilele in care eram inlove de Andy, cum sa uit fatza lui Proca cand a intrat in clasa si noi puteam a beutura si a zis doar: "deschide-ti un geam, ACUM!", cum sa uit cum a borat Cata in mijlocul salii de sport?? Cum sa-l uit pe Tudorica cu ale lui mirifice teorii despre reproducere...si tot asa....
Vreau sa stiu si eu faza cu banana :))

nikosita said...

da :))
se pare ca sunt multe lucruri de care nu am scris si s-au intamplat in liceu.. dar esenta ramane. e acolo, in alea cateva randuri si in mintea noastra.. tare liceul. numai amintiri frumoase :)

Mignonette said...

Eu cred k liceul a fost prima noastra viatza....
Primul nostru drept la alegere, primul nostru rasarit de soare ....

Anonymous said...

niko..super as always..nu stiu de ce nu am comentat mai des pana acum dar promit sa o fac de acum incolo. Da intradevar liceul a "rullat". SI DA este vizat in principal CUZA pentru ca sunt sigur ca in alta parte nu ar fi fost chiar asa...ce mai sa o ocolim we are the best (fuck the rest). ar mai fi atatea de spus pe langa cele enumerate de tine dar fiecare are pana la urma amintirile lui. cred ca ar trebui sa incepem o lista deschisa in care fiecare sa puna cate o idee pe zi..sa vdm cate amintiri avem cu cuza :D
keep on keeping on ;)

nikosita said...

multumesc mult pt comment ufo. si pt aprecieri. :D ihi. nu stiam ca-mi citesti blogu'
cu siguranta ca lista noastra cu amintiri e nesfarsita.. :) si eu am omis o multime de lucruri.. am vrut doar sa scriu ceva despre prietenii mei cei mai buni si despre locul nostru magic.
si chiar e vb de oamenii din cuza pt ca mereu ma simt super bine cand sunt cu oameni din cuza pt ca sunt altfel. sapt trecuta am fost la concert cobe si se vedea de la o posta ca voix a fost in cuza. si am fost ffff mandra de asta :) so, cheers for cuza :)
ps: te mai astept pe la mine :)

tatastrunf said...

ehehe frumos liceul... multumita zilei de ieri am mai adaugat in seif niste amintiri frumoase... k p vremuri ;)

Delia said...

eu inca imi traiesc liceul dar e si mai bine. am aceiasi oameni plus unii noi si totul e bine.
e bine,ma...:)

nikosita said...

tatastrunf: hehe. mai avem loc si timp :P

delia: daca se poate spune si noi ne traim inca liceul prin faptul ca suntem impreuna si ne distram la fel ca inainte :D dap, plus new people. e f tare. nu cred ca as putea sa ma simt mai bine :)

Anonymous said...

merg din nou stresat spre piata romana... asa a fost pentru mine tot liceul. dar orice lucru are farmecul lui. :) si a fost bine ba

nikosita said...

ah...si chiar ma gandeam la tine :P atunci cand ziceam de prieteni noi :P si.. ghici? la multi aaaaaaaaaaaaaani!! :P

Anonymous said...

da ma...la muuuuulti ani michi and nico...the best is yet to come :))

Mignonette said...

Narcisim!!!!!!
... acum cu tot respectul, orice om este mandru de liceul lui, fie el Cuza, Neculce , Dante, Ghoete, Vianu etc etc si spre uimirea lui Ufo asta mic si unionist ii pot spune ca fiecare s-a distrat in liceul lui ... :P
Sorry Nico de coment insa nu m-am putut abtine :P

nikosita said...

cu siguranta ca ufo nu a vrut sa scoata in evidenta "superioritaea" cuza si "inferioritatea" altora :) e doar f mandru, la fel ca si mine, de liceul in care am crescut :)
iar ufo.. nu e narcisist :)

Mignonette said...

"we are the best (fuck the rest)".....neah, nu-i narcisit deloc, si cred ca "narcisim" este un cuvant prea mic pentru el :-j

Anonymous said...

MIE IMI PLACE LA LICEU,DESI SUNT IN CLASA A IX A NU VREAU SA SE TERMINE NICODATA ACEASTA PERIOADA DIN VIATA MEA.AM UN DIRIGINTE ZOOOOPER,PR NOI,PROFI NOI ETC.IMI PLACE MOOOOOLT.

Anonymous said...

woow tare...din cate am citit este super la liceu, eu incep anul acesta si abia astept :X:X:X

Edy said...

Foarte misto articolul. Ce gasca tare ai avut! Te invidiez :)

Ps: Salutari domnului Octavian Andrei Brezan :)