Monday, November 5, 2007

interviu vaduvaBOB.cu john.


saptamana trecuta am fost la primul meu concert vaduvaBOB si mi-au placut f mult asa ca l-am rugat pe john, tobosarul din trupa, sa imi zica putin despre ei. enjoy :P

nikosita: salut
john: salut nikostia, nicoleta, nico-cum-ti-se-mai-zice
nikosita: esti gata de un interviu vaduva bob prin ochii albastrii ai lui john?
john: sunt gata de un interviu prin degetele calde ale lui john
nikosita: cum ai aflat de vaduvaBOB?
John: pe un forum de specialitate
John: era un anunt "cautam tobar bun, urgent, nu mai stiu ce"
nikosita: in ce trupe ai mai cantat pana la vaduva bob?
John: ireal(trupa din liceu), cenusa alba, mg42, krater, si una noname
John: si sa nu uitam de jam sessionurile saptamanale din big mamou
nikosita: bine ca ai amintit si de jam-uri, acolo de cand canti?
John: pai, de anul trecut, de prin noiembrie
John: cam acolo cred ca am invatat 40% sa bat la tobe
nikosita: inainte cantai numai la chitara, nu?
John: da.ocazional ma mai prosteam pe la tobe
John: dar nu studiam
nikosita: si nu ti-a fost greu sa treci la tobe?
nikosita: adica e destul de dificil sa canti la tobe din cate stiu eu.. si sa fii tobosar bun e mare lucru :p
John: nu, pentru ca a fost un sentiment ciudat...care imi permitea sa fac totul cu o usurinta incredibila
John: si, atunci cand iti place ce faci, faci
John: si faci bine
nikosita: da.am vazut si eu cat de bine faci :p imi place mult cum canti
John: multumesc
nikosita: chiar si la voce, ocazional ;))
John: in ireal am fost si solist
nikosita: revenind la vaduva bob :p cum te-au ales sa le fii tobosar?
John: pai, i-am contactat, si am aranjat o intalnire
John: le-am batut unpic toba si au zis "da"
nikosita: poti sa-mi zici cate ceva despre trupa de inainte sa intri si tu? gen cand s-au infiintat.. a cui a fost ideea....
John: trupa e cam din 2005 pe picioare
John: atunci au intrat primii membri in trupa
John: de atunci, s-au mai schimbat putin
John: adica, eu sunt al 5`lea tobar
nikosita: uhm.e ceva..mai ales ca tu canti de un an cu ei, nu?
John: da, in decembrie se face un an
John: si o sa avem concert aniversar
nikosita: :d tare
nikosita: zi-mi, te rog, cate ceva si despre ceilalti doi membri (fondatori cred)
John: pai, peter, chitara voce. el a conceput ideea de vaduvabob
John: din momentul in care a invatat sa cante la chitara a vrut trupa
John: si cam asta a fost in capul lui pana a reusit sa gaseasca oameni
John: cu care sa colaboreze
nikosita: mi-ai anticipat intrebarea. vroiam sa stiu a cui a fost ideea de vaduva bob :p
John: si costin, basistul, colegul meu de sectie ritmica, a intrat in trupa cam de la inceput
nikosita: ce gen de muzica promovati voi?
John: psichosexual dirge punk
nikosita: asta s-a cantat de la inceput?
John:da. la inceput era altfel denumit stilul
John: se numea grunk
John: adica o combinatie intre grunge si punk
nikosita: si stilul asta e ceva nou pt romania?
John: cu siguranta
nikosita: vaduva bob are modele de trupe? influente?
John: da, are
John: ca orice alta trupa, inspiratia intotdeauna vine de undeva
nikosita: si e secret? sau imi spui si mie? :p
John: well… lista e destul de mare, am sa enumar cateva
John: queen adreena, hole, pj harvey, nick cave
nikosita: si placebo?
John: oh, nu si tu
nikosita: pt ca s-a scris in ziare ca vaduva bob imita placebo si alte prostii d'astea
nikosita: eu vroiam sa lamuresc treaba :p
John: da, cei care au scris chestiile astea sunt superficiali
John: ca sa fiu elegant
nikosita: cum ati ajuns la b'estival?
John: am trimis un demo, pentru a intra in sectiunea future heroes
John: am fost acceptati, alaturi de alte 40 de trupe
John: de acolo s-a bazat totul pe votul pubicului
John: and, we won
nikosita: :d si cum ti s-a parut atmosfera acolo? ti-a placut?
John: da, a fost o experienta interesanta...stii, a fost cam cel mai mare festival din tara
John: si a fost o oportunitate buna de a largi publicul
nikosita: da. a fost cel mai comentat si asteptat eveniment al anului. stiu ca acolo ai dat si primul tau autograf, nu? cum a fost?
John: cum fiecare are piticii lui, ai mei erau cei responsabili cu emotiile
John: imi tremurau mainile, am inceput sa rosesc
John: dar s-a terminat cu bine
nikosita: cum stati voi la capitolul promovarea trupei? adica stie lumea de voi? cui va adresati?
John: promovare, uite chiar astazi mi-au spus o gramada de oameni ca ne-au vazut in ziarul compact
nikosita: va intereseaza sa stie lumea de voi sau vreti sa fiti o trupa underground?
John: nu, nu vrem sa fim o turpa underground
John: cel putin eu, nu, in niciun caz
nikosita: si va promovati intr-un fel?
John: deocamdata, lucrurile merg singure
John: fac altii asta pentru noi
John: uite, cum stateam eu acum cateva zile, si vorbeam cu niste prieteni, si am vazut pe mtv numele nostru
nikosita: si acum la final... ceva ce trebuie sa stie lumea de voi?
John: trebuie sa mentionez ca avem album. inca nu este lansat dar se gaseste in magazinele de specialitate cum ar fi muzica sau music box.
nikosita: ms mult pt interviu :p ne vedem la concerte

urmatorul concert o sa il aiba sambata la underlondon fest. mai multe detalii despre ei pe http://myspace.com/vaduvabobofficial

4 comments:

Mignonette said...

Cum ti-am spus si pe mess.... mi-a placut mult in acest interviu usurinta cu care ati discutat si faptul ca ai avut o abordare fluenta in interviu. Si sunt de acord cu John, desi sunt un pui de fana Palcebo, nu sunt ei influentati de Placebo... Uneori pentru a scoate un articol si a scrie ceva senzational "jurnalisti" nostri dragi afirma lucruri in necunostiinta de cauza. Sunt sigura ca cel care a scis acel articol nu a auzit in viatza lui vreo melodie Placebo si nu a stat sa o compare cu o melodie a celor de la Vaduva Bob. Ce-i drept este ca ambele formatii abordeaza o anumita ramura a rock-uluim, dar de la asta la a afirma asa ceva e mult drum. Sincer cred k cel care a zis asta era vreun manelist care inafara de maimutareala aschilambica pe o scena infecta din Pipera nu a vazut in vecii vecilor Amin!
Ti-am da coment, coerenta comentului posibil sa fie contestata insa scriu cu ochii semi-inchisi de somn...

Erika said...

da, dar inca de pe vremea IREAL-ului fetele aveau tricou cu JOHN :)))

nikosita said...

:)) p'asta nu o stiam. se pare ca john a fost cat se poate de modest :))

Erika said...

John nu-si face niciodata reclama singur :)) exista oameni care se ocupa de asta in mod involuntar