Sunday, November 25, 2007

cuvinte cheie

tu te-ai intrebat vreodata cum ajung oamenii pe blogul tau? adica atunci cand cauta pe google sau pe orice alt motor de cautare. te-ai intrebat? ai aflat? eu am descoperit ca am si optiunea asta intr-o seara in timp ce vorbeam la telefon cu prietena mea cea mai buna careia ii picase netu. si cum ma uitam eu am zis ca ii impartasesc si ei pt ca...eram uimita si ma hlizeam cu telefonul in mana. asa ca, pe blogul meu se ajunge prin cuvinte de genul :

"versuri jojo leave in romania" (JOJO???)
"definitia sarutului" (mmmmmmm)(si totusi cine cauta o definitie a sarutului??)
"ma tine de amanta" sau "unde sa imi duc amanta" (la hotel, boule! vrei sa iti fac o lista cu nr de telefon??)
"vasilescu dormitor pat pm" (?!?!?)
"azi am chef sa fiu fericita" sau "indragosteala iurea" (hai cu fericirea! hai sa ne cautam fericirea pe net ;) )
"capacul laurei" mmmm.... just too weird
"vanilla sky 2" ( a aparut asa ceva?? next time use imdb.com hun' ;)
"vaduva bob concert 23 noiembrie" de 7 ori in aceeasi zi!!! i'm not their news letter or smth.
"vin fiert fire" (si eu vreau, sincer, dar nu stiu...s-a deschis sezonul??)
"cum uiti prima dragoste" (am eu reteta pt asa ceva? vreau si eu!!)
"vaduva bob cautam tobar"( anuntul asta era acum un an. nu-i luati locul lui joooohn!! u can't!!)
"we can rule the world" >:)
"totul despre sorin chircu" ma.. il cunosc pe tip. i can hook u up, dar la mine pe blog nu o sa gasesti mare lucru despre el.sorry :P
"mos craciun cu costum albastru poze" ba esti nebuuuuun??
"fara chiloti" ba esti nebun ori 2? pervers dom'le
"membrii trupei vanilla sky" aa.... nu exista asa cva /:)
"ce talente am?" si io stiu si claaaar nu o sa iti spun.sac sac. kiki sanki manki
"de ce imi taie netu" ironia sortii. ti-au taiat netu si cauti pe net de ce ti-au taiat netu? incredibil
"vaduva bob/ vaduva bob john" cap de afis :) ce ti-e si cu fetele astea.

funny? beats me :)

ps: m-au cautat si pe mine ma la un momdat. adica si nikosita si nikosita.blogspot.com ;) cul

8 comments:

Anonymous said...

preferata mea ramane, fara indoiala fara chiloti =)) si ce se astepta...sa gaseasca manual de instructiuni cum sa ramai fara? :))

Mignonette said...

Si a mea tot cu "fara chiloti".... =))
Bine totusi ca nu cautau altceva mai kinki....si au dat de tine :)) ar fi fost tare :))
cum ai aflat ce au dat? zi si mie pls ;))

nikosita said...

pukka: promit sa scriu un blog despre modalitatile in care poti sa scapi de acel accesoriu total nefolositor :)) uneori. da..manual.. sa trecem la publicare? am nevoie de sponsori :))

mignonette: :)) aici http://stat.trafic.ro/stat/nikositablogspot/referinte/cuvinte/#stat

andreea said...

:)))) tare!

Anonymous said...

exista ma vanilla sky. si canta "umbrella" la misto. da un search pe youtube :P :))

nikosita said...

=)) o daaaaaaaaaaaa, acum am cautat si eu.mda.interesant :)

Vlad Voicu said...

Eu tot am impresia ca expresia "am 15 ani si miros urat a transpiratie.Ce sa fac?" e cel mai tare lucru de cautat pe google ca sa ajungi pe blogul meu.

nikosita said...

:)) criminal. in ultima vreme au mai aparut si la mine unele perverse rau ;)) 10q for sharing :)