Friday, November 16, 2007

romanian dream.



si pt ca traim in romania...

.. strazile sunt pavate cu noroi.

.. stai la doctor 3 ore ca nici macar sa reusesti sa intrii.

..traficul este infernal si un drum de 5min il parcurgi in min o ora.

..si pt ca suntem romani, suntem scuipati "intre ochi" de italieni(presupunand ca ai primit si u massul in care zicea de fetita aia de 8 ani).

..mancam sarmale, mamaliga, avem dacii, bem apa de la robinet, nu dam locurile celor batrani in mijloacele de transport in comun, nu primim posta pt ca ne-o fura vecinii, nu ni se schimba tevile in bloc si suntem inundati, avem caini comunitari la usa :)) avem petreceri cu manele, mall-uri cu fitze, copii prosti, oameni cu dare de mana gen becali, gandaci si lantisoare de aur in paine sau parizer, salarii mici, facultati teoretice, invatamant la pamant, economie prastie, cfr care plateste chirie pe sine,(ah da nu stiai, sac!), mos craciun de ciocolata gol pe interior, o "regie" pustie, putine locuri de parcare, multe masini si multe hipermarketuri, haine scumpe, "corporate pitzi", soferi care trec pe rosu', taximetre scumpe, muzica populara, praf, poluare, cianuri :)) rosia montana, canal dunare-marea neagra, capitala europeana, oameni care tipa dupa tine pe strada("hei fata, am un baiat dragut, nu vrei?", "sa te manance canceru' si buba neagra" - astea azi cah cah cah) marcaje pt biciclete pe care stau masinile, oameni politici care se exprima pe bloguri, regimuri semi/ post/ neo comuniste, stiri de la ora 5, ziare cumparate de politicieni, legi absurde, una din cele mai mari constructii de pe planeta, o autostrada vesnic in reparatii, o mare neagra care de fapt e verde de la alge, focuri de artificii de 1 si 31 decembrie, sali de cinematograf unde faci turturi iarna, filme care mai de care mai proaste, napolitane, sali de biliard unde au si mancare, campionate de street, skateparkuri fara biciclete, jucatori buni de fotbal, generatii noi de artisti, frustrati care mai de care... blocuri mici si chirii + intretineri colosale, desene animate, net... :)) ...... etc (u can find them on u'r own)

si cu toate astea...(care nu toate au fost de naspa).. si chiar daca au fost naspa, i really don't care. inca merg cu capul sus pe strada, imi place sa merg pe strada :)) si sa colind orasul si tara asta, si nu cred ca m-as muta :)
romania e o "cultivatoare de vise" reale.

16 comments:

andreea said...

deci si in bucuresti e frig in cinematografe iarna? :)))

nikosita said...

nu in toate. doar la pro.

R. said...

Mai bine la Pro decat La Patria unde pe aceeasi bani inca te uiti la un ecran cu spartura. Si stai si te gandesti, tipic pentru Patria noastra. :)
Sa stii ca m-ai inspirat cu postul asta. sper sa reusesc sa scriu unul ca raspuns.

nikosita said...

:)) eu nici nu am mai fost la Patria. dar am citit cu uimire, mare mare uimire, ca are o capacitate de vo' 2000 de locuri. sau 1600. ceva de genul asta.
ah totusi..la patria am vazut lord of the rings :)) ce vremuri ma :P
spor la scris.

. said...

romania.simply surprising. tara in care se plateste asigurarea medicala degeaba si nu numai...

Anemari said...

Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul,vorba cuiva.

nikosita said...

iep. let's just write about it.

Mignonette said...

Pai ai uitat: mergi in club si te alegi cu varicela....mda, Romania is my country, vorba altcuiva :-j

nikosita said...

e bine ca faci haz de necaz :))

Mignonette said...

Pai ce sa fac? sa plang? ette na.....asta e 3 sapt acasica, nu's ultima , nici prima. Ti-am zis k mi-a zis k a venit una care in 3 zile se marita, eu macar nu am ceva important de facut :-j

Catalin said...

defapt cred ca descrierea cea mai buna pt Romania ar fi "Tara frumoasa...pacat ca e populata" ...sau nu am gasit eu alta mai buna pana in momentul asta...dar la cate mi se intampla zilnic...am de unde sa ma inspir...

Oricum, I totally agree with your post...(doar deh...asta e principalul subiect al articolelor mele)

nikosita said...

caja: :)) da. o mica refulare aici. ms de comment. te mai astept :P

Anonymous said...

totusi stii care cred ca e principala problema a noastra? ipocrizia. Pt ca majoritatea se plange si atat. Ne plangem ca e mizerie si aruncam pe jos pt ca "nu pune primaria cosuri", ne plangem de locuri de parcare dar daca nu e loc de parcare la 2 metri de bloc/serviciu/facultate "nu avem unde parca", ne plangem ca "politia, clasa politica,etc sunt corupti" dar continuam sa le dam mita pt ca "altfel nu se poate" si lista poate continua la nesfarsit. hai atunci sa luam atitudine cu adevarat. sa nu fugim "in afara", sa nu ne resemnam. he he cred ca pana la urma ramanem numai noi 2 in Romania :)) hm...probabil ca am deviat putin de la subiect dar post-ul tau mi-a amintit de nemultumirile mele in legatura cu tara in care ne luptam sa traim cat mai bine.

nikosita said...

nu stiu daca se numeste neaparat ipocrizie sau prostie. sau incapacitate..etc. exact asa cum ai zis, toata lumea se plange si nimeni nu face nimic. chiar nimic. nici la vot nu se duc oamenii sau se duc si voteaza fel de fel de prosti, si asteapta ca romanica ns sa se schimbe la fata. eu vreau sa raman la noi in tara, nu stiu sigur ce o sa stiu sa fac si ce o sa pot sa fac dar cu siguranta ca eu imi voi creste copiii(pe care sper sa-i am) bine. pt ca posibil .. generatia lor abia o sa schimbe ceva. in fine. e prea mult de vb aici pt un sg coment :)
ps: sa stii ca sebi vrea sa plece :-S asa imi zicea anu trecut parca.

Anonymous said...

:)) de la a vrea pana la a reusi e cale lunga. daca pleaca sper sa plece macar cu capul sus, nu "sa fuga" in strainatate. azi de exemplu imi zicea ca vrea sa stea in drumul taberei :)) eu totusi sper ca o sa fie mai multi care o sa isi creasca copiii bine si sa trecem in cativa ani de la a vorbi la a face. inca sunt prea tanara ca sa ma resemnez si sa nu mai sper. :)) si da....e mult de vorbit.

Mirela Rus said...

Buna,
am o propunere pentru tine. Organizez o excursie la Rosia Montana pentru bloggeri, weekendul viitor. Daca te-ar interesa sa vii, te rog sa imi scrii la mrus@soros.ro.
Cu prietenie,

Mirela