Saturday, November 3, 2007

leapsa leapsa leapsa!!



acum cateva zile am primit "leapsa" de la ana non printesa :D si o onorez abia acum, dupa 3 zile de chin :D si cu ocazia asta mai aflati si voi ceva despre mine. so here i go:

1. - Numeste o persoana cunoscuta care impartaseste aceeasi zi de nastere cu tine :
hmm... e o tipa pe care o cunosc de la sebi, o cheama andra burca si e mai mica decat mine cu un an. in rest.. stiu pe 15 si pe 17 mai multe decat pe 16 :)) si daca se pune, dan a avut o catelusa care era tot pe 16 ianuarie :P o chema diana si era criminal de tare. aaaa, si mama lui stefan e tot pe 16 :)

2. - Ce ti-ai dori sa schimbi la tine?
mai multe chestii uneori, si nimic de cele mai multe ori.

3. - Ce-ti place la tine?
mmm.....faptul ca pot sa ma orientez repede in spatiu.. invat foarte repede orasele si cred ca stiu cele mai inguste si dubioase strazi :)) mai imi place ca pot sa ma imprietenesc cu oricine, aproape oricine, si ca pot sa vb despre aproape orice, deci imi place ca uneori ma duce capu'. si cred ca cel mai mult e ca sunt puntea dintre prietenii mei :)

4. - Daca ar fi cu putinta sa ti se indeplineasca un vis care ar fi acela?
sa-l intalnesc pe fat frumos :)) glumeam. as vrea sa ajung la machu pichu sau sa locuiesc in timisoara si sa am 3 copii :) (si un sot bestial :)))

5. - Care a fost cel mai nebunesc lucru facut de tine vreodata?
:)) singura care imi vine in cap acu' e asta primavara, cand am dormit la cineva :-" , "clandestin". "i like the way you move tonight". punct.

6. - Daca te-ai putea intoarce in timp ce ai schimba?
eu sunt destul de multumita de tot ce s-a intamplat pana acum.si cu bune si cu rele.. cand eram mai mica as fi vrut sa ma intorc in timp sa schimb o multime de chestii...dar acu nu mai vreau. sau poate ca ar fi unul singur.si e legat de facultate.poate as fi ramas la comunicare sau mi-as fi dus diploma la rise sa fiu la buget. ha..

7. - Persoana pe care ti-ai dori sa o intalnesti
hai sa fiu cretina si sa zic ca bam margera :)) alta optiune ar fi.. michelangelo. dar aici e mai complicata treaba :))

8. - Daca ar fi posibil, ce personaj ti-ai dori sa prinda viata?
eu l-as vrea pe peter pan. mi s-au parut bestiale povestile cu el, filmele si desenele animate. prea pe gustul meu. fairy ;) si pixie dust.

9. - Care e personajul care se aseamana cel mai mult cu tine?
cand eram in clasa a12a la meditatii la literatura mi-am dat seama ca eu sunt un fel de "stefan gheorghidiu".de ce am ajuns la cz asta? pt ca tipul era un inadaptat, un neinteles, un intelectual care cauta adevarul si iubirea. si era putin paranoic :))
acum.. nu stiu ce sa raspund clar aici pt ca a trecut un an jumate si m-am schimbat.. plus ca nu pot sa ma identific cu cineva. deloc. :) sunt unica si f speciala :))

tag tag.. pai iuliei, lui sebastian honciuc aka tatastrunf* sa scrii si despre tine nu numai despre noi :P si andreei din temeshwar :) hai cu posturi optimiste!!

ps: poza e de pe blogul lui deedee.mi-a placut f mult si nici nu stiam ce poza sa pun.si nici nu am gasit site-ul cu pricina. :D

8 comments:

Laura Apetroaie said...

Interesant si frumos :)
Nico tu esti ca si mine ;)

andreea said...

pai hai nu te muti in timisoara? :D

Mignonette said...

Neatza pui mic ( desi este 14:44 :-" )!
O sa iti raspund aici la tag pentru ca este mai simplu pentru mine in momentul de fata.

1.Era o tipa Cristina , nu mai stiu cum, pe care am cunoscut-o in tabara aia in care m-am indragostit pt prima oara... Si mai stiu un tip ( Tudor ) care pana in clasa a 11-a a crezut k e nascut pe 21 martie, insa si-a descoperit certificatul si a constatat ca era pe 20...si culmea: toata viatza si-a sarbatorit ziua pe 21 =)).
2.nimic. Narcisismul meu nu imi permite :P
3.totul. In mod special parul meu frumos pe care l-am detestat toata copilaria , insa dupa ce my dear Alex mi-a zis sa nu mi-l mai indrept niciodata am inceput sa ii cunosc valoarea. Altceva...ca sunt desteapta si inteligenta :p Si modesta =))
4. Un vis....hmmmm :-?, grea intrebare.sunt o persoana care crede k visele sunt indeplinite de catre tine insati daca ai tupeul sa le duci pana la capat( daca nu sunt absurde , logic, ca I want to meet Severus Snape :)) ).Dunno...Sa fiu arhitecta, insa cum am zis asta depinde de mine , pt k trebuie sa invat "meseria" ca nu vine nici o Glinda sau nici un Duh care sa invarte din bagheta si eu sa fiu artihtecta....
5.Ar exista unul....dar e cam secret... s-a intamplat in tabara.Am lipsit cam 2 ore din tabara, norocul meu k nu observase nimeni k 2 persoane lipsesc :-"
6.Nu cred. Poate doar as fi dat si la arhitectura si nu m-as fi lasat influentata de anumite persoana ca sa nu dau...
7.Johnny Depp cu siguranta :P
8.Toti din Harry Potter , insa daca s-ar intampla asta s-ar creea un mic mare haos...
9.Toti si nici unul... Ce intrebare. E greu sa raspunzi la ea.Nu cred k se aseamna vreun personaj cu mine, insa cert e ca de fiecare data cand citesc o carte ma implic emeotional,traiesc, suspin, mint, iubesc, urasc, insel ca si personajul respectiv, insa numai in mintea mea. Poate am ceva din Scarlett O'Hara... sunt independenta, ingenioasa, imi place sa fiu admirata, imi place sa fiu the boss, am foarte multe calitati, dar si foarte multe defecte....Cam greu sa raspund la aceasta intrebare...

Eu taguiesc toata lista mea de 360 :P

nikosita said...

elenyta: adica? semanam ? :)

andreea: pai nu acum. putin mai tarziu asa :D dar vreau.

mignonette: neata pui :P
hai hai, pune si pe blogul tau :) ms de raspuns. nice.

andreea said...

ok :)

Laura Apetroaie said...

Fizic nu(cred):),suflteste insa DAAAA!Vreau sa cred ca eu sunt o fata simpla,dar speciala,care gandeste matur si profund.
Sunt o roamntica incurabila :)
Prietenoasa din cale afara,dar si rea cand trebuie :) si.lista ar putea continua ;)

nikosita said...

andreea: tag tag :P

elenyta: :) eu nu cred ca sunt simpla. chiar deloc. eu sunt dificila si f aiurea :)) sunt inca un copil dar am si momente de sclipiri mature si profunde. romantica.. doar cu numele :P azi iar mi s-a reprosat ca sunt rea :D dar nu sunt asa rea :P pai... :) poate semanam :)

Laura Apetroaie said...

draga nici,lasa ca uneori e bine sa fii rea ;),prea multa bunatate strica;)

Simpla in sensul ca niciodata nu ma cred ceea ce nu sunt,si iubesc simplitatea la oameni :)

Am si eu momentr cand sunt foarte dificila,de ma intreb cum ma mai suporta cei care-mi stau alaturi:p