Tuesday, November 20, 2007

dragostea dureaza 3 saptamani


si nu este vorba de o dragoste oarecare. discutam aici de lucruri serioase, intense, pasionale..si dureroase (o sa iti dai seama mai tarziu de ce si cine iubeste)

"sunt mica si rosie, si imi place foarte mult pielea ta. miroase atat de bine si e atat de catifelata si curata incat simt nevoia sa imi asez fata pe ea si sa raman acolo mai mult timp. eu sunt in tine.. si ies.. si sunt plina de lichid.. (scarbos) insa nu indraznesc sa fac asta decat o data in viata ta. ba da, imi place de tine..dar asa sunt eu.once in a life time. one love. sa nu ma astepti caci o sa vin numai cand simt eu nevoia si o sa te imbratisez calduros pana cand o amorteala iti va cuprinde corpul, si voi face sa iti fie somn si cand o sa te trezesti o sa fii lac de sudoare. like in your worst nightmare.si tot din cauza mea nu o sa poti sa iesi din casa.. si o sa stai acolo, inchis in camera ta, numai si numai cu mine caci nu o sa fii in stare si de altceva.promit.si mai promit ca o sa ai greturi.. dar sa stii ca nu toata lumea are. si imi pare rau si pentru mancarimi.. dar nu te scarpina, te rog, caci o sa ma rupi de pe tine si o sa fie rau si pt tine si pt mine. o sa iti las urme in pielea ta perfecta.. o sa incerci sa ma omori cu mixturi mentolate si o sa faci marea prostie sa iti faci dush sau baie.. si atunci eu o sa imi chem armata si o sa te invadez din cap pana in picioare. nu o sa mai ai scapare. o sa ma ai pe tot corpul si o sa plangi toata ziua. o sa te doara ochii din cauza mea si nici nu o sa poti sa citesti. o sa fii innebunit dupa mine. si daca nu iti e de ajuns, poti sa deschizi oricand geamul sau sa iesi afara (daca te tin picioarele) si o sa ma inmultesc.. vazand cu ochii. te rog iubeste-ma.caci pana la urma.. dragostea mea dureaza 3 saptamani."

da ma. this is it. varicela. rubeola. naiba sa le ia caci nici eu nu stiu care e care. problema e ca nu am facut bolile astea cand eram mica iar acum imi e frica de ele. dar am tot timpul din lume.asa ca am facut si eu acum :))

post pt iulia(in the first place. me second), care 3 saptamani o sa aiba parte de dragoste neconditionata :-S

22 comments:

Anonymous said...

=)) criminal....si io care ma asteptam la jurnalul unei bubite :)) asta da dragoste cu nabadai :P

nikosita said...

ma manaaaaaaaaaanca!!!

Anonymous said...

:-S ma caut acu de bubite...parca nu vad...sper :D

Mignonette said...

Jurnalul unei mici bubuline ...
Eu cred k e pe fond nervos, Nico!

nikosita said...

la mine sau la tine? :P glumeam. poate.. mai am de asteptat. maine il sun pe daniel :-S

Mignonette said...

Pe Daniel?
Mai, ti-am zis...daca ti se umfla, nu este exclus :-s

Anonymous said...

=))=))=))=))
te bântuie??? CALM nico ;)
şi dc se întâmplă...o să şi treacă ;))

nikosita said...

:)) mda.. asa e. bine ca nu suntem in sesiune :) still, i have to attend some parties ;)

Erika said...

:))))))) ma si gandeam ca cine stie ce scrisoare de dragoste o sa citesc.. dar cand-colo era despre pojar.. fii atenta ca e de 3 feluri si trebuie sa le faci pe toate.. :))

nikosita said...

:-S uh..nasol. sper sa nu ma fericeasca dragostea de acest gen. imi place singuratatea :))

nikosita said...

si initial le promisesem fetelor ca o sa scriu despre "jurnalul unei bubite" dar era prea pe fatza asa. si asta cu dragostea suna mai bine :) e un fel de ironia sortii. asa... ce nu am inteles eu: de ce trebuie sa le faci pe toate? nu poti sa traiesti si fara sa le faci? chiar sa am ghinionul cand o sa am copii si ei o sa le faca sa iau si eu de la ei? :)) bolile astea nu is ca apendicita? adica poti sa traiesti si fara sa te operezi?

andreea said...

de 3 feluri? OMG... eu am avut doar un fel... shish

Mignonette said...

Era vorba despre varicela in acest ca, insa se aplica si in cazul pojarului si rubeolei..... :-s
E ingrozitor primele zile, dupa mai treaca mearga....

. said...

huhaaahaha, ai dat in "boala copiiiiiiiiiiiilor" :)) rilecs, trece repede, iti doresc toate cele bune :)

Erika said...

daaaaaaaaaaaa !!!!! :| sunt de 3 feluri! si le faci pe toate! e un noroc sa le faci cand esti mic, daca esti adult se complica treaba.. serios! fa socoteala.. cate mai ai de facut.. ;))

nikosita said...

da...si uite ce mai afla omu' printr-un blog :P ca bolile copilariei sunt de 3 feluri.

octav..cum ziceam.aveam multa treaba.4 petreceri :D un targ.. un curs.. o prezentare. :> all gone now

erika.. asta e problema mea.ca nu am facut cand eram mica :(( :)) iar azi cand m-am dus la doctor mi s-a dat verdictul. nu stiam eu ce is cu starile alea nasoale de somn si greataaaa..

andreea said...

pooooor nico :(

Mignonette said...

gandeste-te ca nu numai noi am facut ci si altii..... :-s
asta e, se mai intampla :-s

nikosita said...

:)) lasa ma ca nu murim :) (speeeer! si daca moooor, o sa.. o sa.. ah nu pot.damn :)) )

. said...

you mean "allah damn it"

Erika said...

sa nu iesi din casa! cand ai pojar stai in casa... eu (in una din datile cand am facut :))) n-am mai suportat in casa si am fugit. in pijamale... 8-) si m-a vazut mama pe geam dupa o masina, ma jucam cu copiii :))) asa ca ai grija de tine.. ;))

nikosita said...

:)) tu macar erai mica! dar eu cred ca sunt pericol public. azi am fost la doctor sa-mi zica ce si cum si apoi am mers si am cautat aragaz :)) dar am fost cu tata cu masina.. cica am varicela, nu pojar. sau ii tot una? dupa cum ziceam, naiba sa le ia :D