Thursday, November 1, 2007

1 nov

ce ciudat. am uitat sa scriu postul cu "i'll be gone till november".. mm.. 1 noiembrie. m-am imbracat in negru.port doliu. l-am pierdut pe barbatul vietii mele. eh da nu stii?? s-a casatorit bam margera :)) si a avut cea mai tare nunta ever. eu continui sa sper ca daca ne-am fi cunoscut... pe mine m-ar fi ales. asa. joke. azi iar am adormit la facultate.... :)) e a 2a oara pe anu asta. imi era f frig si rox era atat de calda...... si profa aia atat de plictisitoare.. vaaai.... asa... nici nu mai stiu ce vroiam sa spun. a ba da, am o multime de chestii de scris dar acum trebuie sa trec pragul de astea 3 zile. una deja a trecut. am plecat de dim de la 7 si am ajuns la 9. life. life is great. fucking great. pai... pana una alta ma laud ca a scris sebi aka tatastrunf un post despre mine :D view aici
am primit si tag de la ana... zilele astea. promit. :)

8 comments:

Ana said...

Fataaaa..si eu eram indragostita de BAM :)))))) S-a casatorit? :))) UF! :P

Mignonette said...
This comment has been removed by the author.
Mignonette said...

Nu ma mira ca ai adormit...si eu as fi adormit la ora femeii aleia daca nu era Alex langa mine si radeam de Andreea Dosa k se indragostise de un puscas marin din nu stiu ce poza....=))=))=))
Oricum aceasta facultate cu mirifica ei orientare americo-varza ma depaseste....adik observ cu stupoare ca profesorii se tampesc din ce in ce mai rau, si promit solemn ca daca mai zice vreo profa vreo gogoasa imi fac blog, de nu scriu cu MAJUSCULA numele hoascelor inculte care predau la facultatea noastra....am eu ac de cojocul prostiei academice :-"
Mda, Bam..... tot ce pot zice e : :X, saracu de el, s-o luat...grav, very grav :-j
:)):)):))

andreea said...

da ti-ar fi trecut prin minte ca un om ca Bam Margera se va casatori vreodata? mie una nu. surprizele vietii, domle!

Anonymous said...

si de fapt m-ar fi ales pe mn :P

nikosita said...

ana: :)) da, acu cateva sapt. am vazut totul pe net cu ana :)) in seara cand mi s-a inundat dormitorul.nu stiam ca ai fost indragostita de el :)) ce mai afla omu'

mignonette: chill ma. asta e acu. nu numai la noi sunt d'astea. eu eram f obosita si d'aia am adormit pe rox :D scri scrie. blog de revolta :))

andreea: pai da.. cum naiba sa se insoare dementul ala? faza tare a fost ca atunci cand si-au facut juramintele tipa a zis ca promite sa curete dupa el tot restu vietii :))

pukka: e da,cum sa nuuuuu! pe mine, pe mine ma vrea :P

Anonymous said...

Tz tz tz..acum ai aflat...s-a casatorit in februarie ba!deci..de aproape 1 an.. :P. Didi :D

nikosita said...

didi: am renuntat in a mai sta dupa fundul lui. :)) relatiile la distanta nu merg tocmai bine. pai nu stiam, na. am vazut intr-o seara din intamplare emisiunea aia pe mtv :) holly union. da chiar a fost f tare nunta.