Wednesday, October 31, 2007

the only one

"nici nu am o multime de idei care imi flutura prin cap si care sper sa nu se duca odata cu fierbinteala ceaiului pe care il beau.
in fata mea canta multi oameni. is vo 7 cred: voce, chitara, tobe iar muzicuta a plecat. this is my bed time story. clar o sa visez frumos. e cea mai tare sesiune la care am stat pana acum. poate si pt ca sunt singura si totusi.. lumea e mica. "

asta scriam eu aseara in timp ce stateam pe un scaun in big mamou, f aproape de scena. numai acolo am gasit liber. la masa lu' mike. in fata lui john. era 10pm si in loc sa ma duc acasa am trecut pe la acest jam session la care nu am mai fost de mai mult de o luna. in fine. mi-am scos agenda din ghiozdan si un pix ratacit si am scris ce ai citit mai sus. mai mult nu am avut chef. mi-a fost frica, ca am sa uit pana azi cand scriu.si poate am uitat. de ce a fost atat de tare?? ce a fost atat de tare? ei au fost. au cantat de au rupt. in sensul bun al cuvantului. "knocking on heaven's door" si am plecat. am prins ultimul metrou.. ultimul 253.

11 comments:

Matei said...

nice nice blog!

nikosita said...

ms mult :) te mai astept.

Mignonette said...

:)
Knock, Knock, Knoking on heaven's dooooooorrrrrrr..... :X:X:X:X:X:X:X:X

Ana said...

Tu ai fost aseara la Jam singura? Esti nebuna :) Macar bine ca ti-a placut. Te-am pupat.

nikosita said...

pai am ajuns din intamplare. eram prin centru pe la 10 si stiam de sesiune.asa ca am dat o fuga :) nu am fost chiar atat de singura. am fost cu gandurile mele, cu ghiozdanul si cu agenda.. :P si cu tobosarul :))

Mignonette said...

Hmmmmm, this is new.......or old ?
:-?
:-?
:-?
;))

namtigari said...

ai ras de mine cand mi-au scapat betele din manaa!!!!!!!!!

nikosita said...

si am ras si cand ti-a luat tipul ala cu barba cinelul (cred ca asta e singularul) la sf de tot :)) a fost tare :D

R. said...

am fost in big mamou sambata trecuta, tot langa scena stateam (si uite ca episodul cu betele care au zburat din mana a avut un precedent, imagineaza-ti doar ca atunci un bat a sarit pana la masa noastra si mi-a pocnit dragutul ;)) ) si ghici pe cine vad pe scena. Pe sotul (sau in orice caz, iubitul, n-am stiut niciodata daca sunt
casatoriti sau nu) profei noastre de muzica din generala. Si la masa de langa scena in partea stanga ghici cine era. Profa de muzica! De muzica nu mai zic, a fost excelenta. dar cred ca si acum sunt surda de-o ureche.

si eu m-as fi dus singura. imi place sa ma plimb singura, poate mai mult decat cu cineva, si-mi place sa scriu in locuri publice si apoi sa-mi pierd foile. dinadins. :)

...tu mai scrii si altceva in afara de blog-material?

nikosita said...

:)) ce coincidenta bizara iti spun :P pai data viitoare sa ma iei si pe mine, da? sa facem o beuta mica mica mica :) ah raluca.. nu mai imi da ponturi de agatat :)) ca oricum acolo nu aveam pe cine :)) joke.
pai... nu stiu.in general nu scriu in public. asta mi-a venit sa scriu acolo. in mom ala. m-am simtit f bine.mai am momente in care ma bag in pat si am chef sa scriu. adica atunci imi vin idei.dar sunt prea obo si stiu ca tre sa dorm :)

Floor Lola said...

Aici, ai putea modifica costul întregii credințe. Aveți nevoie de ajutor spiritual, vrăjitorie pentru a vindeca tot felul de boli vraja de sarcină, vraja financiară, vraja de promovare a afacerilor, câștiga vraja Loteriei, fost vraja din spate, vraja de dragoste, răzbunarea vrăjitoare, lupus și multe altele. Atunci sunteți bineveniți în casa mea pe bază de plante. DM ?? pentru orice ajutor spiritual, contactează-mă pe WhatsApp: +2348129175848 sau e-mail: ededetemple@gmail.com