Monday, October 1, 2007

de ce blog???

zic de ceva vreme incoace ca blogul e de cacat. stiu ca zic asta si scriu totusi. desi as putea fi numita ipocrita. cred ca sunt la faza asta. si am stat si m-am gandit eu asa care e problema. de ce? de unde? adica... de ce scriu? de unde imi vin ideile? de ce imi vin? de ce nu imi place ceea ce scriu? de ce am impresia ca scriu numai si numai si nuuuuuuuuuuumai cacaturi? si cum saptamana asta am primit palma dupa palma ( nu la propriu ci pur si simplu din discutiile mele cu prietenii cu care nu m-am mai vazut de o caruta de vreme, a fost un fel de feed back.. din ce mi-au povestit ei m-am regasit si mi-am dat seama cate prostii am facut.. una tras otra) m-am hotarat sa ma trezesc. una vez por todas. asa.. ce e blogul pt mine? e un loc, e cva unde vreau sa scriu. imi place sa scriu. sunt eu aia care scrie. scriu pt mine. intre timp s-a dezvoltat si o curiozitate fata de ce cred ceilalti despre ce scriu eu. pot sa zic asa ca scriu bloguri din cls a 9a. na, pe atunci se chema jurnal. dar nu era tocmai un jurnal. scriam documente word ( avusesm si net, dar era dial up si rupeam telu asa ca ai mei m-au scurtat de la mail, deci modalitate de transmitere msj - doc word pus pe disketa, reply)... ce varza sunt. inainte de doc word am avut caietul. :) da ma.. am scris prima oara intr-un caiet A5 si prima "discutie" a fost despre nush ce emisiune pe care o ascultam eu atunci.. la radio. si mi se pareau haioase toate discutiile ( de mentionat, erau despre sex :)) ). si ma rog.. chestii... gen (parca) "imi place de tipul ala de la etajul 2. da... si rahat.. acum ce-o sa fac. da ma, ala de pe etaj cu noi.. stii clasa aia din colt.. pff". dar nu scriam de una singura. asta e partea cea mai interesanta. adica.. scriam cu raluca. aveam acelasi caiet de discutii. intre noi evident. a fost cea mai tare chestie. era cva foarte intim, un caiet pe care daca l-ar fi prins cineva s-ar fi rahatit de ras si mi-ar fi aflat toate secretele ( te intereseaza oare sa stii ca inca le mai am? ca is mai multe :P). si apoi.. de fapt.. sincer... nu stiu care e ordinea. daca a fost caietul sau docul word. poate isi aminteste raluca :) hello sister. asa.. si cum in caiet scriam cu nush ce culori, il faceam pretty, ardeam cate o pagina.. documentele word aratau si ele deocheate :)) fonturi.. poze.. cateva. de obicei d'alea de la insert. whatever. si apoi..de cand cu mssu.. intr-o zi am descoperit o steluta in dreptul unei pers din lista mea. guess wha? nu aveam 18 ani asa ca nu puteam sa-mi fac. primul meu blog a fost cva de genu o poza cu mine, cu ana si cu viky. deci fara nicio treaba. nu tu text, nu nimic. (am adaugat mai tarziu). si asa am continuat. mai aruncam din an in paste cate o chestie acolo. am inceput sa-i citesc blogul lui nisip care avea succes :)) inca are. cred ca atunci m-am prins oarecum ce inseamna un blog. si de cand am intrat la facultate.. mania blog is all over the place. ideea e ca eu am cautat in asta.. ce gaseam in caietele alea. asa cum am cautat in fiecare tip un dificil. asa cum am cautat in fiecare poza nemaintalnitul. asa cum am cautat in fiecare carte povestea cuiva. asa cum am cautat in fiecare film suferinta. asa cum caut.. si acum... cate ceva pe undeva. trebuie sa recunosc ca intre timp blogul a devenit .. o chestie atat de superficiala si ... de ochii lumii incat nu imi vine sa cred ce scriu aici. uite.. palma dupa palma.. ce am primit. don't get me wrong.. imi place sa citesc blogurile altcuiva.. cred ca si de aici toata nebuneala asta cu "blogul meu", cu blogosfera ma-sii... nu cred ca is prima si sg care se revolta din cauza unui blog. sau a blogului in general.. blogul e un fel de second life. numai ca e atat de public.. ca.. toti o sa stie pe cine iubesti, cine ti-a frant inima si cu cine te-ai culcat. si daca nu o sa o stie de la tine.. o sa o afle din blogul altcuiva ;) stii u.. lumea e mica. si curioasa. deci.. cu mare regret :)) yaeah right. nu cred ca o sa mai scriu. cel putin nu aici. in alta parte nu promit. sper sa am intotdeauna un telefon cu lanterna la dispozitie, o foaie si un pix/creion. sper sa am mereu idei. si sa pot sa mi le exprim. cred ca asta e primul blog sincer. si care defineste blogul. pt mine. so dunno.. take it or leave it. ur choice after all. somn usor. sau buna dimineata cel care citesti acum.


the end.

2 comments:

. said...

Buna dimineata !
Nah dom'le ca ajunsei si la tine in blog. Dupa cetirea primului post my eyez are SPINNING!
Parerea mea e sa incerci sa scri despre ceva ce iti caracterizeaza o stare, ce iti declanseaza sentimentele si pune-ti ideile in ordine in primul rand. Atunci, eu de pe bara, zic ca iti va fi usor.
Scri fain, so..esti deja la mine in blogroll, so i'l keep an eye on you :D

nikosita said...

ms octav :) neata :))
o sa scriu..vad eu. sa mai citesti :P