Wednesday, October 17, 2007

omul din spatele talentului


da. oamenii care au un talent sunt mai interesanti, nu? parca atrag mai multa lume in jurul lor pt ca sunt "demni" de descoperit. pt ca nu sunt la fel ca ceilalti. ai impresia ca sunt persoane mai greu de descifrat sau pur si simplu pui pe seama "maretiei" talentului personalitatea si caracterul pe care il are. si uite asa, de ce nu, ti se intampla sa te indragostesti de... o persoana total fictiva. te indragostesti de ceea ce poate omul ala sa faca cu mainile, cu obiectivul, cu creionul, cu un pix/stilou etc, cu un pian sau cu o bucata de marmura.te indragostesti te o poza/fotografie, de un ritm de chitara sau de o voce care iti face pielea de gaina, de un tablou cu multa personalitate, de un text in care dragostea nu ar avea un contur mai adanc, de cuvinte goale care suna bine impreuna, de marturisiri triste si dureroase, pline de lacrimi amare si albastre.............. trebuie sa stii ca nu o sa te indragostesti niciodata de felul in care se poarta cu tine, de omul care merge cu tine la film.. cu care mananci inghetata, cu care faci dragoste. nu. te indragostesti de ceea ce tu nu ai sau de ce ai avut si nu ai dezvoltat cand trebuia. ti se pare ca ceea ce are omul ala e special si unic si in curand o sa devii lacom dupa geniul lui si o sa fii fascinat si o sa vrei sa aflii mereu mai multe despre el. si chiar si atunci cand o sa faca ceva mai aiurea o sa zici ca s-a intamplat doar o data si inca mai ai multe de descoperit. se poate sa iti placa de o persoana de genu' asta care sa fie cea mai oribila fiinta ever si sa nu poti sa percepi cum un monstru poate crea atat de demential... atat de frumos. inseamna ca frumosul asta vine din el si il vrei si u. tu stii ca e acolo si ca e si pt tine.vrei sa fii persoana care sa descopere omul genial din spatele artistului genial. crezi ca o sa poti? well.. dream on.

7 comments:

Anonymous said...

Profund.
As mai adauga ceva insa: te poti indragosti si doar de conceptul de "a te indragosti". Sunt multe persoane care in ziua de azi sunt "inlove de love" insa nu vad mai mult de atat. Idolatrizeaza persoane de langa doar pentru ca si-au creat in subconstient o imagine rasturnata a celui din fata lor( si uite asa ne intoarcem noi la Freud....).
Aceasta ca o mica paranteza ce este incheiata in momentul actual iti spun k ai facut un blog super interesant si complex si ca debea astept sa mai faci pentru ca de acum sunt nevoita sa pun doar commneturi..... ;)
Iti urez "Noapte Buna" pentru ca este tarziu si ne vedem maine!

nikosita said...

si e chiar atat de aiurea sa dai numai commenturi? :)) glumeam
ms mult. pai eram f obosita aseara cand am scris asta si nu sunt f mandra de cum am legat cuvintele :) se putea si mai bine. m-am gandit la sb asta pt ca m-am ciocnit de el de multe ori pana acum :) cred ca primul de care m-am indragostit a fost michelangelo :)) well. don't ask..
si da. poti sa te indragostesti de dragoste sau doar de ideea de relatie.
cred ca mai avem de crescut :P.. ;))

. said...

deci care este "papusha, crezi in dragoste la prima vedere sau mai trec odata?" deci daca eu stiu sa cant la bobul de cafea si la frunza de nuc butuc inseamna ca sunt dublu talentat si fomeile or sa se arunce din tramvai dupe mine !? deci aaa.. care este aa.. corect. e posibil si asta..

Acum serios, cred ca totul pleaca de la motivatie. De la vise si proiectii, de la intruchipari si dorinte. Totul e subiectiv si vine din suflet, mai mult decat o dorinta (finalizata cu o proiectie de scurta durata intr-un film mut..) de a descoperi un om, o atractie mai profunda. O simpla parere subiectiva ce tine de mine. Cam asa suna in cuvinte ce simt.

R. said...

Stii, de asta ma tem si eu. Pentru ca talentul, chiar si numai originalitatea (sau ii putem spune in jdemii de feluri) , atrage. Si nu e normal? Nu ne indragostim de particularitati intotdeauna? Sau cel putin la varsta asta, cand ne minunam mai usor. Si totusi tu in intimitate nu traiesti cu talentul lui/ei, ci cu omul din spate, care de cel mai multe ori e si mai 'defect' decat toate celelalte chipuri anoste care trec pe strada si nu-ti 'spun' nimic. Dupa ei nu intorci capul, de ei nu te indragostesti. Cu ei poate o sa t multumesti daca ajungi la 40 de ani si esti singur. Ceea ce nu e neaparat un lucru rau, sau mai putin sanatos. Ba poate chiar din contra. Si totusi...traim cum ne dicteaza simturile, si ar fi si pacat sa nu - la varsta asta..

nikosita said...

octav: eu am scris lucrurile cum le vad si cum mi s-au intamplat. de mai multe ori ce-i drept :"> e o problema pe care incerc sa o rezolv. acum nu stiu ce talente ai u si pt ce te vor femeile... dar sa iubesti talentul cuiva este pur superficial. sper sa nu te placa pt asta vreodata :)
a..si.. ai fi uimit sa aflii ca nu totul vine din suflet ci doar dintr-o oarecare inspiratie. :)

raluca: :)) iep. ai inteles ce am vrut sa zic si chiar ai dezvoltat idei care mie, intr-un blog scurt, mi-au scapat :) ms

. said...

asemeni, eu am scris ce simt eu si ma caracterizeaza. ce nu vine din suflet este de scurta durata, De aceea nu poti iubi talentul..

nikosita said...

octav: am inteles. acum :)