Friday, October 19, 2007

1 ....3......2.....1....4...

cand cineva iti spune ca esti beat.. nu crezi. nu? mai vine cineva si iti spune asta. spune chiar ca mirosi urat si ca ai nevoie de un dus. urgent. si ar fi ceva sa te bagi in pat pe urma. poate mai crezi. apoi toti prietenii tai iti vor spune, pe rand, acelasi lucru. berea nu e buna. nici ginul. sau ce dracu' ai apucat sa bei. as vrea pana la urma sa te resemnezi si sa te bagi in pat. sa te schimbi de hainele in care mirosul de "alcool" persista, sa te speli cu apa calda ( ca e cam frig afara) pe fata si sa te uiti in oglinda si sa plangi. sa-ti dai seama ca... esti beat. da. te-ai imbatat cu apa rece si trebuie sa te culci. maine o sa fie mai bine. poate o sa ai o durere mica de cap dar o sa treaca fast-forward.

11 comments:

Anonymous said...

Imi place modul metaforic pe care l-ai abordat in acest blog....
Nice Nico, very nice!
:)
Pup colegutza si prietena mea kinki ;)
Hugs hugs hugs

tatastrunf said...

1,2,3,4 cupa si campionatu :P

. said...

foarte optimist postul, cine isi imagina ca betzivul mai ajunge si in pat dupa atata chin? :)))

nikosita said...

mignonette: pai ms. ai inteles ce am vrut sa zic pt ca te bat de 2 zile la cap cu asta :))

tatastrunf: hmmm???

octav: indeed. mare chin pe capul lui :)) dar sper sa reuseasca.

Anonymous said...

Nu ma bati la cap....daca ma bateai la cap iti ziceam :P
Posibil comentul lui Seby sa fie legat de vreo echipa de footblall :P
Stii care e faza Nico, ca eu m-am prins ca e metaforic nu numai pt k stiu la ce te referai insa tinand cont ca sunt filoloaga, k si tine, am in sange talentul de a despica firul in patru ( ceea ce nu e o calitate...) :P si deci de a observa aluzia fin intr-un post/citat!

Anonymous said...

Mda....mi-e cam foame...am papat litere si am pus in plus :
"echipa de football"
"aluzia fina"....
"refereai..."
Imi cer scuze pentru nemancarea mea de azi in comenturi :P

nikosita said...

mignonette: nu.adica ai inteles tot postul. :) tot. nu doar jumatate. never mind. hai ca am o stare de cacat acu.. si dau replici proaste..
legat de sebi. :)) asa e.
ms pt suport tehnic :))

Anonymous said...

Cu placere...la mine se resimte inca adormirea de dimineatza.....aveam nevoie de cofeina insa nu mi-am luat apa cola ci apa schweppes ;)si nu a fost o alegere inteleapta....

nikosita said...

hai ma ce trezire de dim? ca esti inca lucida :)) plus ca nenea ala de la comunism ne-a facut desteptarea. si mie ;)

Anonymous said...

Nenea ala e super tare! Ar trebuie sa avem de 2 ori pe sapt si sa facem si un curs care e cu istorie, ceva, k se vede k stie multe chestii misto :D

Anonymous said...

incearca absinth sau sambuca ... eventual un mix intre astea plus whiskey ... :D >:) :*