Sunday, October 14, 2007

horror


exact ca un film urat. ca o carte proasta. ca un mar acru viermanos.. intr-o zi.. acum 2 saptamani parca, am plecat la o conferinta pe langa casa scanteii. adica la crowne plazza. bun. si cum m-am aranjat eu intr-o veselie, pantofii mei draguti, sacoul nush care, bluza aia.. bla bla.. parul.. asta pt ca oricum intarziasem ca un cur, am plecat de acasa. next stop: statie metrou aviatorilor, tre sa ma intalnesc cu oli. pff.. doar ca.. dupa prima statie de mers cu metroul.. mi-am dat seama ca.. da... imi lipsea ceva. ce putea oare sa imi lipseasca??? telefonul :(( deci, naspa. super aiurea. nu stiu cum am plecat fara el. ideea e ca vroiam sa ma intorc. dar cum sa ma intorc dupa el? urma sa intarzii si mai tare, sa nu mai ajung la timp la conferinta aia... prima impresie conteaza.. bla bla. si am inceput sa ma rog cu insisitenta la fortele nevazute din metrou si telepatice sa ma intalnesc cu cineva cunoscut caruia sa-i cer 2 secunde telefonul sa o sun pe ana. cobor la unirii. ochii mei zburau dupa fetze. nimic. mai merg,,, trec pe langa o tipa cu care m-am jucat in nisip cand eram mica. antipatica.pass. ajung in statie.. il vad pe un tip cu care am fost in liceu si care fusese indragostit de mine..dar eu, ciuma rea, m-am purtat aiurea. sa vb sau nu cu el ?? mmm... dupa 2 min de gandit la da si nu m-am dus la el. nici nu m-a recunoscut. apoi dupa ce i-am zis ce si cum.. tot ce a putut sa spuna a fost "arati altfel". mda. ok.. si apoi mi-a indrugat niste chestii cu suflete pereche si alte prostii.ca nu stiu eu cand o sa fie.poate si maine.. in fine.. important e ca pana la urma, desi am plecat cam prost de acasa am ajuns cu bine. adica tipul cu care m-am intal a vnt la timp, apoi pe seara ana a ajuns la timp la mc..si totul a fost ok. evident ca telefonul a sunat in ziua aia si oli a facut misto de mine. mult misto legat de asta. but shit happens. uimirea mea a fost sa ma vad intr-o ipostaza de genul asta, disperata si dependenta de comunicare, de un aparat si in continuare foarte orgolioasa....nici macar nu i-am cerut telefonul pana la urma.

ps: ieri a fost ziua laurei :) 20. happy bday sweety. (poza)

28 comments:

Anonymous said...

and ego hits again :))da si ce e nou aici?:P
oricum mare tembel baiatu asta cu replicile lui (nici io nu ii ceream) ;)) la multi ani laura!

nikosita said...

:)) pukka? geej.

Anonymous said...

putea sa fie pukkka:P atunci ce mai ziceai...and i like it...asta k sa nu zic misha da imi era k ma confunzi cu soricik :))

nikosita said...

:)) poor mousy. pai stii u ce zicea dan de "pukka" :-S si asta.. si mie imi aminteste de bluza aia cu pukka pe care o am eu :))

Anonymous said...

mie imi place :> and i shall use it from now on :))si io tot la bluza ta m-am gandit mai devreme :"> apropo...nu avea paru scurt si ochii mari? sau avea codite? nu mai stiu :-/

nikosita said...

cine ma? pukka? oricum nu seamana cu tine ca are ochii mici :P si inchisi. pai avea codite

Anonymous said...

fleosc! vreau si io poza :P tre sa am neaparat blog? :-S

nikosita said...

da :)) i dear u to

nikosita said...

*dare

Anonymous said...

neaaaah...nu am chestii inteligente de zis pt popor...ma multumesc cu aceste comentarii :)

nikosita said...

si eu ma multumesc cu ale tale ca ma mai distreaza, asa. in afara de tipetele pe care le scoti dimineata si ma sperii si ma scoli :-w ha ha...... ha. :P

Anonymous said...

:"> fine nico...si uite cum o relatie se poate strica :(( asa imi faci tu mie....spui si arati :P tot felu de ipostaze compromitatoare despre mn :-S si apropo...imi cer scuze k te-am trezit de dimineata :">

tatastrunf said...

interesanta povestioara .. te pune putin pe ganduri ideea asta de a fi dependent .. gen imagineazati o situatie... nu ai net timp de o luna, tzi s-a stricat coolerul si tre sa treaca o luna pana ia mami salariu sa pot cumpara altul, cablu lam platit cu 2 zile intarziere si au venit baietii buni si mi lau taiat, telefonul .. eh.. si-a strecurat un baiat bun mana in buzunar intr-o zi si sa facut cam disparut, apoi la metrou se lucreaza si cu autobuzul nu ma indur sa ma duc la facultate k oricum o ocoleste din cauza santierului din Bucuresti, am facut si un scurt circuit cand am bagat mashina de spalat in priza si s-au ars casetofonu, frigideru si pe deasupra a sarit si siguranta de la tablou si numai e nici curent in casa... cei de facut!? .. ar trebuii sa ma sinucid!?

nikosita said...

ma tataie, esti putin nebun.nute sinucide :)) eh joke. pai.. nu e nici chiar asa. sa stii ca pot sa plec din orasul asta si fara sa disper daca nu am net, cablu, comp, chiar si curent(am patit-o o data). si am patit si faza sa mi se taie netu ca nu l-am platit :)) si sa-mi pice curentul si sa citesc pana s-au consumat bateriile de la lanterna :) i live extremeee. extreme days. acum a fost naspa pt ca... trebuia sa ma intalnesc cu mai multa lume(chiar si cu tine ma) si de cele mai multe ori planurile se mai amana.. se schimba locul.. ora..eu nu imi imaginez. eu traiesc :P rahat. shit happens. interesanta mi s-a parut reactia si nesimtirea mea de a fi pretentioasa si intr-o situatie d'asta.

Anonymous said...

hmm...trebuie sa fi fost foarte punctuali oamenii inainte, cand nu erau telefoane. sebi zice ca eu sunt pesimista, dar el cu scenariile alea...

nikosita said...

michi: ia-te de mana cu mine ca asta inseamna ca si eu sunt. nu cred ca exista intalnire la care sa nu sun sau sa dau msj sa zic "am ajuns", "mai intarzii 5 min,scuze".. etc. :)
punctuali ca punctuali..dar iti dai seama ca aveau si cuvant/bun simt/respect :)

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

My dear Nico...eu nu concep sa traiesc departe de civilizatie, mai ales fara telefon , internet , mess, mail....Si mie mi s-a taiat netul pt neplata( chiar zilele astea... :-") si cand mi-am verificat casuta de mail mai mai sa explodez, timp de 2 zile se adunasera peste 60 de mailuri....geej ce mai comunica lumea...De telefon ma mai lipsesc pt k oricum sunt pe cartela si mi-o incarc rar pentru ca la mine 10 $ se termina in maxim 1 zi.....so ma abtin.Am citit si la lumanare, si la lumina lanternei....insa a fost groaznic....Me like tehnology :D

nikosita said...

si la mine a fost azi ultima zi de plata si l-au intrerupt putin :) am citit azi o chestie f interesanta.. ca tehnologia e ceea ce ne deosebeste de animale. :)) ma rog. era o exprimare mai complexa de atat. si m-am gandit ca.. suntem oarecum sclavii ei.. but.. we've created it.
ms de comm. mai treci pe aici :P

Anonymous said...

Trec , trec...eu ti-am zis k Bloguitul e un jinx si un drog de care cam greu te lasi ;)
Pai cam asa e... fara tehnologie, chiar si aia a lui Fred si Barny, noi am fi primate :D

nikosita said...

:)) hai ma ca ei erau extra haiosi. cu masinile alea de tocat gunoiul (nush ce dinozaur), cu clestii de prin rufele(;pasari).. aveau chiar si televizor si cablu. ;)
hm. as vrea sa fac o tabara de supravietuire :)) care to join?

Anonymous said...

Daca imi gasesti un Fred sexy viu ;)
Glumesc :P
Vin , vin....cu cea mai mare placere :), imi zici data si ora si viu :D

nikosita said...

da ca barney ce are? a mic si blond :))
pai... mai vorbim :P de tabara. (inscrierile se fac la mine)

Anonymous said...

Nu are nimic Barney...e si el sexy :d dar mai sexy e Fred.....are voce de canibal :)) Urla bine WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWiiiiiiiiiiiiiiiiillllllllllllllllllllllllmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!
:))
Hombre verdadero! Neanderthal!!!! =))
Glumesc mai...insa suna bine asta cu Wilma!!!!
:))

nikosita said...

=)) pleasure scre(w)aming!! o daa
deci..sa inteleg din acest mic interviu ca.. ai prefera ca prietenul tau sa aiba niste picioare batatorite si sa manance halci de carne la o masa, si sa te imbraci cu haine.. adica cu resturi de animale si sa iti prinzi parul cu oase? :))

Anonymous said...

Doamne ma fereste!!!
Eu am militat intotdeuna pentru bunul simt , pentru educatie....!!!!
Faza cu Fred era o gluma.....insa pe vremea aia a incuiatilor...Fred era totusi educat =))
Doamne ma fereste de specimene din astea .... k le duc la reciclare :))

andreea said...

eu vreau sa stiu ce scria in comentariu ala sters :D

nikosita said...

tocmai p'ala l-ai vazut, a? era cva foarte compromitator :)) :-$