Wednesday, October 24, 2007

azi e ziua cand am inceput sa simt

azi nu pot sa spun decat ca nimic, dar absolut nimic nu e intamplator: nu e intamplator ca ne-am intalnit aici si nici in alt oras departe depaaaaaaarte de care iti povesteam acum 5 ani, nu e intamplator ca am simtit ce am simtit pt tine, nu e intamplator ca m-ai facut sa fiu tot ce sunt azi, nu e intamplator ca nu te-am uitat si nu vreau sa te uit, nu e intamplator ca azi am fost egali. in sfarsit m-am simtit in stare sa vorbesc cu tine si sa-ti spun de mine... si de tine. lasand orgoliile deoparte. am vazut in ochii tai mici si negrii si blanzi bucuria. mi-ai dat cea mai calda imbratisare si m-ai facut sa plang de fericire la fel ca in trecut. acum stiu ca ceea ce ai fost pt mine nu e doar un ideal.. stiu ca acea creta inca poate colora inimi, si mai stiu ca peretele pe care te-am desenat e inca viu. esti primul care mi-a legat o ata de martisor care chiar a insemnat ceva. tu esti iubitul meu de martisor... :) cosmarul meu nu mai e cosmar.

11 comments:

. said...

deci care este daca eu iubesc pe cineva pot sa il port ca martzishor??

Foarte frumos ai scris, imi place mult, mai ales ca se leaga la mine de o perioada f importanta...liceul.

Anonymous said...

Super intrare :)
Ma bucur sa stiu si backside-story-ul acestui frumos blog :)
Ce as mai scrie si eu ceva...insa acum nu pot, stii si tu de ce, mi-e greu!
Tot nu mi-a trecut, si nu stiu de ce...poate abisul propriei mele conceptii despre iubire este cam afectat de razele cat mai pale ale soarelui de toamna...iar filozofez...mda

nikosita said...

octav: da.. liceul nostru :)

mignonette: da.acum stii si ca l-am cucerit scartaind adidasii pe hol :)) ce vremuri. hai scrie :P dar mai intai simte. :)

Anonymous said...

Ti-am zis k nu stiu daca sunt inloved, doar imi place, imi place ideea si plus eu nu prea cred in love at first site....to telenoveleic :D

Anonymous said...

:)) nico..spune-mi si mie ce substanta interzisa ai bagat in joint cand ai scris blogul asta? nu nu nu...glumeam...urat din partea mea dar totusi trebuie sa te avertizez, tot ce e permis in razboi e si in dragoste!

nikosita said...

ma dementule, :)) ce te iei de mine? ia zi, iesim zilele astea sa beM?

nikosita said...

si... nu a fost nicio substanta interzisa... m-am intal cu stii u cine ;)

Anonymous said...

Pai logic ca in dragoste e permis tot ceea ce este permis si in razboi, pentru ca, la o adica...,ne luptam pentru dragostea celui/celeia pe care il/o iubim si pentru "a castiga" putem recurge la orice, atata timp cat faptele noastre se incadreaza in limita bunului simt :) Asta e viziunea mea.... :) Corecta sau ... nu :P
Si nu o mai critica pe Nico :P

nikosita said...

draga andrei si draga iulia, voi stiti cva ce eu nu stiu? ce legatura are razboiul si scopurile cu blogul meu? :)) sau...scuze ca m-am bagat, treaba vs ce vb voi aici, pe blogul MEU

Anonymous said...

Filozofam.....

Floor Lola said...

Aici, ai putea modifica costul întregii credințe. Aveți nevoie de ajutor spiritual, vrăjitorie pentru a vindeca tot felul de boli vraja de sarcină, vraja financiară, vraja de promovare a afacerilor, câștiga vraja Loteriei, fost vraja din spate, vraja de dragoste, răzbunarea vrăjitoare, lupus și multe altele. Atunci sunteți bineveniți în casa mea pe bază de plante. DM ?? pentru orice ajutor spiritual, contactează-mă pe WhatsApp: +2348129175848 sau e-mail: ededetemple@gmail.com