Saturday, October 27, 2007

too many ?


ce e de facut atunci cand vrei sa te ascunzi sub o piatra si in jurul tau e numai nisip?
ce faci atunci cand esti o marioneta si ti s-au innodat atele sau ti s-au rupt? incerci sa le sudezi cu un aparat?
ce faci atunci cand minti? iti tremura buza de jos?
e adevarat ca atunci cand cunosti foarte multi oameni te simti si mai singur?
ce te face sa te porti naspa si sa nu iti dai seama de asta?
unde cautam raspunsuri? in ceilalti oameni sau in noi?
la ce ora te culci diseara?
iti place sa ma tachinezi si sa fiu rea cu tine?
cum vrei sa te sarut? cum vrei tu sau cum vreau eu?
de ce albastru nu e albastru cand e albastru spre albastru si totusi nu destul de albastru? si de ce albastru?
la ce viseaza oamenii? tu? eu?
tu te-ai gandit vreodata la ce esti cu adevarat bun si ce iti place cu adevarat sa faci? ca eu da si nu stiu. nu stiu...
si atunci cand nu stim punem cele mai multe intrebari.. d'aia. acum intelegi?

6 comments:

Mignonette said...

Mi-am facut si eu blog....Hello :)

Anonymous said...

Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o dinheiro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o Cresce.Net(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. (If he will be possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll I thankful, bye friend).

Anonymous said...

1. actionezi ca strutul si iti prefabrici astfel refugiile
2. daca ti s-au rupt, atunci s-ar cuveni sa incepi sa te simti libera
3. in privinta minciunii, orice impact vizual isi pronunta de la sine insuficienta
4. da, in masura in care stii ca nimeni nu iti va fi compatibil
5. faptul ca avem fiecare propriul nostru sistem de valori
6. de obicei, in singuratatea asteptarii
7. probabil o sa raman pana in zori alaturi de gandurile mele
8. rau e numai vantul cand bate in directia timpului
9. cel mai bine este a lasa sarutul sa decida
10. pentru ca albastru este culoarea melancoliei care nu va-fi-fost-inca
11. la neajunsul de a se fi nascut
12. imi place sa imi propag sentimentele prin sferele prafuite ale vietii pentru a ma insela in fiecare clipa ca maine va avea o alta semnificatie decat astazi
13. suficient de bine incat sa iti raspund, desi niciodata nu voi sti daca intrebarile respective imi erau adresate...

nikosita said...

buna mihnea. iti multumesc mult pt comment. este exact acela pe care mi l-as fi dorit. si chiar azi m-am gandit la asta.coincidenta sau nu :)

. said...

crescenet are dreptate :| nOOt, care este, coane ce mniezOu ai zis acolo ?!?
nu vreau sa stiu raspunsuri la ce a scris Nico. imi place sa traiesc sentimentele, dar nu vreau raspunsul unei serii de intrebari care desi ma privesc, nu imi sunt adresate..
cand o sa incep sa ma simt strain de ele atunci rezulta ca sufletul nu mai este tanar si e timpul sa ma fac instructor de fitness la pitici de gradina.

Floor Lola said...

Aici, ai putea modifica costul întregii credințe. Aveți nevoie de ajutor spiritual, vrăjitorie pentru a vindeca tot felul de boli vraja de sarcină, vraja financiară, vraja de promovare a afacerilor, câștiga vraja Loteriei, fost vraja din spate, vraja de dragoste, răzbunarea vrăjitoare, lupus și multe altele. Atunci sunteți bineveniți în casa mea pe bază de plante. DM ?? pentru orice ajutor spiritual, contactează-mă pe WhatsApp: +2348129175848 sau e-mail: ededetemple@gmail.com