Friday, October 12, 2007

de la "sniff" la perfume


aseara vorbeam cu andreea. ea scrisese un blog despre.. parfumuri. si cum blogul ei miroase a ciocolata calda cu mult lapte, a coli de carte veche si flori de camp.. m-a rugat si pt mine sa scriu de al meu a ce miroase. si ce parfum/uri folosesc.
pai.. nu folosesc doar unul singur. si nici ea. asa.
1. freya - old passion.. clasa a 11a parca. de la mama. nu stiu clar a ce miroase. prima oara m-am dat la balul bobocilor parca :)) si l-am agatat pe andrei
2. rare pearls - asta e cva mai sofisticat ca miros. nici pe asta nu pot clar sa-l identific. stiu doar ca merge cu un costum.
3. pur blanca - asta imi place cam cel mai mult.si il folosesc cel mai des. si de mult. de vo 5 ani. atunci avea o sticluta albastra in forma de stea. inca mai am una. me love blue.
4. ice - si asta tot albastru e. ii placea lu' silviu. mda. nu m-am mai dat cu el de o groaza de vreme..

si totusi.. vreau un parfum de mosk alb. inca nu m-am sinchisit sa-mi cumpar.

blogul meu.. miroase a... albastru... si a sentimente inchise intr-o cutie cu amintiri.. a nostalgie si fericire de copil... a ger.. si a dimineata de august in brasov.. a asfalt ud dupa ploaie.. a iarba. si din cand in cand a scortisoara :) can u feel it??

ps: poza asta e tot ce am gas mai interesant. e afisul unui film pe care evident ca nu l-am vazut. dar mi-l iau. haha.
ps2: am vazut si filmul.. mm.. nu zic mai mult decat ca mi se pare socanta ideea.. mi-a placut. filmat misto. orgie la sfarsit. good.
tag cine-o vrea. :P

7 comments:

Bianca H. said...

da parca l-am vazut si eu...suspans:)

Anonymous said...

Orgie,crima,sick but interesting idea; sunt curioasa cum e cartea :P

nikosita said...

white shadow: :D
rox: si eu am aflat de carte ulterior de la un prieten care zici ca e enciclopedie ambulanta ;)) mda. mie mi s-a parut ciudata faza de la inceput cand el a tipat si comentariul a fost "primul lui tipat a spanzurat-o pe maica-sa".
ps: dk faci rost de carte.. :D

nikosita said...

ps2: in opinia "enciclopediei ambulante" cartea e mult mai misto

andreea said...

:D

nikosita said...

andreea: si uite ca m-am tinut si de cuvant :P

Mignonette said...

am vazut si eu acum filmul!
gejjjjjjjjjjjj
idiosincrezie la asemenea porcheria!