Monday, October 1, 2007

cosmar...


eram mai mica si eram pe holul liceului cu un tip. era foarte dragut. ne-am cunoscut in fata clasei mele in timp ce eu stateam atarnata de geam si el venea de la sport. mi-a zambit.. foarte tare. si mi-a adus cva dragut.. si acum mai am ce mi-a dat intr-o cutie mica, mov. si asa a inceput.. am inceput sa stam impreuna.. si sa vb.. sa ii lasam pe cei din jurul ns sa treaca pe langa noi.. si am fost la el acasa si am stat pe canapeaua lui portocalie si am ascultat muzica lui preferata.. si m-am holbat la volumele de nikita stanescu.. si la poze.. si mi-a aratat ce ii placea lui cel mai mult sa faca.. si langa canapea avea culorile cu care desena.. inclusiv un tablou mic cu un apus. facut de el. si mi s-a facut cald.. si era februarie. si am vorbit... si m-am despartit de prietenul meu de ziua indragostitilor... si tipul asta era.. perfect. si parca au trecut cateva luni si nu am fost impreuna.. doar ne-am cunoscut.. si ne-am zambit si ne-am petrecut tot timpul impreuna..si ne-am si certat.... si ne-am legat atze rosii de mana.. si am impartit tot ce aveam.. si m-am indragostit atat de tare.. ca atunci cand il vedeam ma sufocam de emotie. si imi placea parul lui lung si fin...si dupa ce l-am cunoscut si mi-am dat seama ce simt pt el nimic nu mai avea cum sa fie la fel.. pt ca era dificil..si mie imi plac persoanele imposibile pe care toate lumea le critica in care eu vad chestiile bune.......... si numai cu mine se purta asa.. si asta mi-a ramas bine in cap..el a fost roz..el a fost albastru.

si m-am trezit.. am zis cosmar pt ca nu l-am mai gasit. si am in cap imaginea lui perfecta. si imi e frica, ca nu o sa mai gasesc nimic la fel din tot ce a fost cu el... si cred ca o sa il caut in toti.. si asta nu e bine. si am promis ca o sa ii zic cand o sa il mai vad.. si totusi.. nu vreau sa se termine visul cu el.. vreau sa ramana ca pana acum..locked in my head........pfffffffffffff..... si asta era melodia.. "Sa pot sa te aleg dintr-o suta/ In ochi sa ai inima mea / Sa-ncerc sa ma ascund de iubire/ Dar sa nu te mai.. /Sa nu te mai pot uitaaaaa"
..si nici nu l-am uitat/.......

3 comments:

andreea said...

ce te tot plangi? stii sa scrii... cand citeam cosmaru asta imi batea inima tot mai tare si tot mai tare! keep it up

nikosita said...

ms :) u so sweet. te mai astept prin blogul meu :P

R. said...

ieeeeteee, eu acum descopar contul tau pe blogspot.
mi-a placut articolul asta la nebunie si de scris, Nikos draga, te anunt ca scrii ffff bine si tocmai sinceritatea si deschiderea asta a ta spre lume (dar mai ales spre tine) "face toti banii". Cam vulgara expresia asta in contextul dat dar crede-ma, e cum nu se poate mai nimerita.