Friday, October 5, 2007

choco fan.always.


mananc un mos craciun de ciocolata.chiar daca e octombrie. e octombrie, nu? si e plin. incredibil. cred ca asta m-a facut sa scriu blogul. ce poate sa fie mai bun decat ciocolata? hm.. nu raspunde, s-ar putea sa fie periculos. asa.. pai goana asta dupa dulce m-a facut duminica noaptea.. la 1 cam asa, sa umblu prin tot cartieru' dupa twix. da frate. si prin drumul asta haios.. care inceput cu benzinaria de peste strada, unde nu aveau, am mers la benzinaria de la diham, care era inchisa :)) si apoi la magazinul din coltz de la titan.. unde mi-au zis ca e duminica noaptea si ca ei nu au nimic dulceeeeeeeeeeeee!! inapoi la magazinul din statie... de la 335. nu au auzit ei de twix. si inca, cativa pasi inapoi la un alt magazin de pe aceeasi strada. am gasit maa!! twix d'asta mare chiar. si am mers in parc si am mancat.. acolo langa leagane ;) si... la un mom dat/...cum stateam pe spate si ciolfaiam privind luna, am vazut cum din bloc iese o lumina.. care se perinda peste tot. peste copaci.. blocuri.. peste mine.. si apoi am vazut o stea cazatoare. i made a wish. nu cred ca imi amintesc ce..dar ce mai conteaza :) mda. i need chocolate. aproape ca l-am terminat. andrei imi zice ca e expirat si o sa mor :)) iti las blogul meu. cu drag :P


ps: daca se poate asa cva.. una din masinile mele preferate... in ciocooooooo!! o sa visez dulce.

4 comments:

. said...

Steaua ai vazut-o inainte sau dupa ce ai mancat?, in felul asta sa ne dam seama daca intr-adevar a fost stricata :D

nikosita said...

dupa :)) dar twixu nu era expirat. posibil mos craciunul ala de aseara ;))

Andreiutz said...

i like :d

nikosita said...

welcome to the club :D