Tuesday, October 23, 2007

i've lost the battle


azi mi-am dat seama ca nu mai simt nimic.
nu mai simt cald, nici rece, nici ud, nici vechi, nici galben, nici miros, nici drag, nici nevoie de tine, nici somn, nici frica, nici dezamagire, nici regret, nici .... nimic.
sunt exact ca soldatul ala al vamii(vechi) care spune ca a uitat sa iubeasca.sau oricum nu a stiut vreodata.
asa e. dar nu ma simt goala sau aiurea.. sau rau sau bine.
e o stare de nestare.
un fel de dezorientare. am doar griji. sa nu ma calce masina. sa nu pierd metroul. sa nu intarzii.
nu mai visez. nu mai sper. nu mai adorm pe mine gandindu-ma la tine.
nu te mai vad in nimeni pe strada.
daca scriu de tine... nu inseamna ca mi s-a facut dor. vroiam doar sa stii.
si sa mai stii ca intr-o zi o sa imi faci cadou inapoi tot ce nu mai am acum. o sa infasori totul intr-o hartie colorata, sau o sa inghesui totul intr-o cutie metalica sau de lemn sau de os, sau o sa imi aduci o punga de cadou, sau chiar si una normala, d'aia de plastic, legata cu un nod mare mare mare. si o sa vii la mine.. si eu.. o sa stii cand sa vii. caci am sa te chem. promit. insa... nu stiu daca o sa strig dupa tine diseara, sau dupa 3, sau maine la pranz .. sau peste 5 ani.

6 comments:

Anonymous said...

Cred k e mai benefica starea asta de nestare ca starea de nerabdare.....
ai facut un blog fff fumos :)
Degeaba ziceai acum o ora si jumate ce ziceai..talentul este in tine :)

. said...

Frumos scris si descris. O stare comuna se pare in anumite momente. :)

andreea said...

you've lost one battle, but the war is not over yet! :P

R. said...

Nikosita mica si draga, recomand un pahar de vin (ai incercat vinu' de la Doctor Pusca? e bun. :) ) - fiert sau rece, works either way, si o seara lenesa in compania lui Gary Cooper si Audrey Hepburn in Love in the Afternoon (daca nu l-ai vazut inca. eu abia l-am vazut acum doua seri si am prins un drag de el de nu se poate.) Si nu, filmul nu are o legatura directa cu ce ai scris. Doar mi-am amintit de el. Te lasa cu zambetul pe buze.
Nu, dragostea nu e perfecta, nici usoara, nici de film. Si stiu cum e sa ai doar griji, sau doar carti, sau doar filme, sau doar facultate, sau doar pe tine insati. si mai stiu ca poate sa dureze mult, dar nu pentru totdeauna.
si mai stiu ca imi place cum scrii. si mai stiu si multe alte lucruri...cum ar fi ca tu esti un om facut sa se bucure de viata si n-as vrea sa uiti asta, nici macar pentru o secunda.

nikosita said...

mignonette: :) ms. but i'be lost my mojo. told u.

octav: cred ca atunci simtim nevoia sa ne detasam de tot. sa uitam. insa ne trezim a 2a zi si am uitat ca am uitat sa simtim :)

andreea: indeed. that was the point. i've lost today but tomorrow .. i shall... not lose.

raluca: ms mult de comm :P este exact ce mi s-a intamplat azi. mi-am adus aminte de dragoste si de tot ce e frumos si cred ca merita sa ne bucuram cum putem de tot ce avem si sa uitam de grijile marunte. ms :)

Floor Lola said...

Aici, ai putea modifica costul întregii credințe. Aveți nevoie de ajutor spiritual, vrăjitorie pentru a vindeca tot felul de boli vraja de sarcină, vraja financiară, vraja de promovare a afacerilor, câștiga vraja Loteriei, fost vraja din spate, vraja de dragoste, răzbunarea vrăjitoare, lupus și multe altele. Atunci sunteți bineveniți în casa mea pe bază de plante. DM ?? pentru orice ajutor spiritual, contactează-mă pe WhatsApp: +2348129175848 sau e-mail: ededetemple@gmail.com