Saturday, October 20, 2007

ma mut.


pe dracu'. azi a fost cea mai tampita zi ever. adica.... shit happend. ceea ce nu s-a intamplat in 25 de ani de cand stau ai mei in apartamentul ala, s-a intamplat azi.
eram in dormitor, la comp, fericita ca tocmai luasem un film care se gaseste al naibii de greu, si vine ana in dormitor. ne pregateam sa plecam in beker brau sa ne vedem cu laura. ana "nico, aici la piciorul meu, e f cald. vino si vezi"(statea in picioare, cam la 2 pasi de mine)(se auzeau zgomote ciudate de apa sfaraind). si pun picioru si.... fac plici. era apa. multa apa. se sparsese nush ce teava din baie si totul curgea la mine in dormitor. maica-mea a inceput sa se crizeze ca nu mai faceam fata cu atata apa, scurgeam in continuu in lighian fel de fel de somoioage...apa ajunsese la calorifer aka in cealalta partea a dormitorului. parchet NOU inundat. greeeeeat. au oprit apa de la subsol... intr-un final.. am strans toata apa. mi s-a udat cutia cu pantofi. si.. singura mea grija cand am vzt toata apa a fost, logic, sa opresc curentul si sa opresc compul. exact ca in reclama de la flanco sau altex :)) ca nu-mi amintesc. si.... am scos si tot parchetul. nici chiar asa. toata mobila intoarsa de pe o parte pe alta. azi mi s-a schimbat viata. maine imi dau din lucruri. ha. asa ca in seara asta nu dorm acasa. m-am mutat temporar la "jumatatea mea"/feminina. curios e ca azi, dupa ce mi-am spalat pacatele, ma duceam sa ma distrez. am avut chiar 3 invitatii. greu de onorat. se pare. imi pare rau. shit happens. acum.... partea trista a lucrurilor e ca.. pt prima oara m-am gandit la sinistrati...................................................................... creepy. naspa.

24 comments:

tatastrunf said...

pai eu zic k ai scapat bne.. eu am avt tzeava sparta si tomas era mic si mi-a ros firele d la pc.. si cand i-am dat drumu.. pfff pufff pac trosc... eh.. exact shit happens.. trece >:D<

Anonymous said...

bine...io am fost acolo si deci nu are sens sa iti zic ce naspa...cause iti was...totusi cea mai tare faza a blogului a fost cu jumatatea ta :))oricum naspa de sinistrati...parca le-am inteles macar un pic din groaza sa iti vezi casa inundata de apa :(

nikosita said...

tatastrunf: :)) tareeeee. adica acum cand intorci capu' evident ca razi. atunci cred ca a fost naspa. maine iesim? :P

pukka: iep. ms ca ai simtit "caldura" aia bizara la picior :)) si pt sosete

Anonymous said...

cu placere nico...si pt pat nu ma??? k parca vad k iar incepi sa te smiorcai k iti iau patura si mai stiu io ce ;P

nikosita said...

pukka: pai asa e. daca mereu faci asa? >:P

tatastrunf said...

ana... numai sforaii :P

nikosita said...

tatastrunf: nu sforaie ma :)) doar da din picioare si tremura :)) si doarme ffff mult :D

Anonymous said...

dupa comentariul tau as zice k sunt cainele de la tn de la bloc...ala care da din cur :)) mai tii minte seb? ;) sau sa il intreb pe andrei mai bine? :))

tatastrunf said...

dap tin minte.. era f penal:))

Anonymous said...

Am simtit si eu pe propria piele asta cand mi s-a inundat apartamentul...Eram mica si eram in sufragerie si deodata aud zgomote din alea gen cascada Niagara...si cand ajung la jumatatea sufrageriei ziceai ca eram in Dambovitza. Se sparsese o teava la baie, inundase baia, holul si sufrageria...culmea nu si domitorul si bucataria... A fost creepy rau de tot, am scos apa cu galeata din apartament. a fost naspa rau :(
Te inteleg perfect....dar si ca Seby acum ca imi aduc aminte ma amuza total .... era chiar penala faza...=)).Nici nu mai stiu daca am inundat si vecinii =))
Ce film luasei? Ce vroiai sa vezi?
Oricum: esti pionier daca ai facut toata treaba cu scosul parchetului si tot asa :)
Nota 10 si pentru Ana care a simtit caldura :)
Va pup :*

nikosita said...

mignonette: oricum... iti dai seama ca si eu aveam sa patesc asa daca nu eram acasa sau nici in camera. ca acolo nu intra nici dracu :)) ah. eu. shit :)
legat de parchet..ti-am zis, nu am facut mare lucru. tata l-a scos, eu l-am numerotat si ana l-a asezat la uscat :)) munca in echipa.
ms de comm :P m-am tavalit pe jos cand l-am citit
de film...era count du monte cristo din '75 :P l-am luat f rpd.
:*

Anonymous said...

Filmul :X:X:X:X:X:X :):):):)
De aia te quiero eu pe tine mai...:****************
Merci mult :)
eu ti-am zis : eram cu mopul si cu sufletul la Scooby Doo ca pierdusem episodul :((
Trist but true....
Si nici nu era dublat in romana...
Oricum la mine ti-am zis k a fost paradox....numai holul si sufrageria se inundasera....adik camerele alea mai mari.....ca sa pierd si mai mult la scos apa cu galeata ... parca complotasera fortele universului impotriva mea sa pierd Cartoon-ul....
Merci again pt film :**********

nikosita said...

:)) ti-l dau maine. sper sa deschid compu. tre sa astept sa se usuce toooot. si mai am treaba. in fine.
tare rau faza cu scooby. :)) eu inca am cartoonul in englz :P adica pot sa-l schimb pe ce limba vreau. >:)
si la mine au complotat fortele naturii sa nu ies azi la dans. poate il intalneam pe printul pe cal alb si ma pupam cu el in club :)) hahha.
npc :)

Ana said...

Da pareai ok la telefon...deci asaaaa..imi ascunzi lucruri :)
Trecand peste asta...ma bucur ca s-a rezolvat si ca totul e ok.
Hai...bem maine o cafea in Green pe la pranz? Vb cu oamenii tai..ca eu vb cu ai mei/al meu.. :)))

nikosita said...

ana: :)) pai eram ok pt ca nu se intamplase nimic.atunci. pe seara a fost beleaua. pe la 7.
iesim iesim :P bem bem

Anonymous said...

partea buna e ca stai la parter. daca stateai mai sus trebuia sa platesti pe langa tevi, parchet, etc si zugraveala vecinilor inundati. deci vezi, e bine? e mai bine.

Anonymous said...

Are dreptate Michi :P
.....
Pacat ca nu mai stiu daca am inundat si vecinii sau nu....dar la ce Dunare era la mine in casa.....probabil :)) k da :D
=))

nikosita said...

pt michi(peisimista): :)) a fost tare faza. adica rapunsul tau optimist. acum aud picaturile de afara si ma sperii :))
mignonette: sa-i ia naiba pe vecini :))
pai stai ma asa.. ca nu s-a spart din cauza ns. deci asta inseamna ca mie ar trebui sa-mi plateasca daune. or shit. eh dunno.

Anonymous said...

avea Mircea Badea o vb: "cine plateste ....? Noi! cine plateste? Noi! Si aia cine o plateste? Noi!"
Chiar daca era vina administrarii proaste si a tevilor puse brambura...tot NOI platim...k asa e pe aici pe la noi :P: babilonie :D
Si nu renunt la Mignonette :P , ma defineste , chiar daca imi ador numele :D
Stiu, stiu sunt un pic narcisista dar wth :P we all are :P
Noapte buna! :)

tatastrunf said...

michi sforaie :))

nikosita said...

mignonette: buna dimineata :D noi plateste :)) indeed
tatastrunf: ana nu :))

Anonymous said...

ba nu. eu nu m-am auzit niciodata :)) :P deci nu cred.

nikosita said...

michi, da sebi nu sforaie? :))

Anonymous said...

daca as fi nesuferita as zice ca da, dar daca e sa fiu sincera...nu. ..sau poate dorm eu profund :P