Wednesday, December 5, 2007

COBE

Cine e “COBE”? COBE e o trupa de punk-rock pe care i-am ascultat cam acum o luna la un concert al lor, in Underworld unde isi cam duc veacul. Am ajuns acolo cu un prieten al meu care le promisese sa le faca niste poze(a se vedea mai jos. Autor : Craciun Stefan). Am facut cunostinta cu ei (Voix – voce, pe care il cunosteam din liceu si care m-a ajutat cu info despre ei, Matei – chitara, Robert – tobe, Grim – bass), mi-am luat un pahar cu gin si concertul a inceput. Atmosfera a fost foarte tare, oameni intre 17 si 25 de ani(si poate chiar mai mari), care le cunosteau versurile, au simtit muzica, au facut pogo, au baut bere si s-au simtit super bine. Instrumentalul a sunat f bine – mi-am amintit ce-i drept de toata muzica pe care o ascultam in liceu, adica numai punk, si am dat din cap frenetic si am topait tot concertul cum nu mai facusem de muuuuuuult timp – iar Voix a cantat bine si a intretinut atmosfera – da, ma uitam la el si il ascultam si eram foarte mandra ca am fost cu el in liceu pentru ca ceea ce promoveaza el prin muzica si actiunile pe care le sustine este demn de admirat).

Sa va spun si cateva lucrusoare despre ei. Ideea de trupa a venit de la Matei(chitaristul) cam acum 6 ani si de-a lungul anilor au existat mai multe tentative(esuate din pacate), si-au schimbat componenta, apoi au luat pauza. Acum 2 ani, Matei si Voix s-au hotarat sa faca trupa si tot atunci, in decembrie, au intrat pentru prima oara in sala in componenta actuala. Primul concert l-au avut pe 6 februarie in Underworld, cu Protex ; s-au chinuit ceva cu inregistrarile pentru ca baietii sunt pe cont propriu, adica fara casa de discuri, insa au reusit(prin iunie), iar februarie, isi lanseaza materialul. Pana una alta, ca sa va faceti o idee despre cum canta ei, va mai spun ca stilul lor prezinta influente ale celor de la Bad Religion, Rise Against, Bouncing Souls, AK47, Nofx, No Use For A Name, Lagwagon, Pennywise, Anti-Flag.

Daca v-am convins si va place de ei sa stiti ca maine au concert in deschiderea celor de la Toasters, in Suburbia, iar pe 14 sunt prezenti in Underworld cu cei de la Molotov Cocktail.

Eu ii recomand cu caldura.

Mai multe detalii despre ei pe site

6 comments:

Mignonette said...

De la misto la foarte tare....
;;)
Nu mi te imaginez dand din cap frenetic, it's just not you. Tu esti asa mai pragmatica, la bal ai zis k dupa o bere dansezi pe house , si nici berea aia nu si-a facut miracolu :))(bine, poate vreo 5 minute cand am dansat pe activ cu Ana :)) )
By The Way : Happy Name Day for tomorow :***
Lot's of fun ;)

Delia said...

ft tare. mai ales ca au facut cheta pt inregistrari:)
si mai ales ca voix pt mine e kidu. my son. si ma bucur mult de tot pt ei. pe vremuri era un baterist anemic si totul era varza. au fost ft multe permutari. dar e bine. e bine ma. unii lupta pt ce isi doresc. cati nu au visat sa faca muzica? SE POATE. :D
go COBE go!!!

andreea said...

:* happy name day to you too :)

nikosita said...

mignonette: eh, tu esti mica, nu stii multe despre viata mea frenetica :P ms :D

delia: daaaa, mergem la lansaaaaaare :D l-am prins si eu odata in liceu cand canta la tobe si mi-a placut f tare. si eram sigura ca o sa isi faca trupa.yep... follow your dreams. :)

nikosita said...

andreea ms mult de tot :) :*

Delia said...

so...asta e prima data cand ii prinzi in concert? hm... :)
e doar inceputu' :P