Wednesday, December 26, 2007

in lumea mea, tu....


m-am trezit singura in mijlocul lor. ei sunt fericiti, iubiti, luati in brate, mangaiati in par, sarutati pe fiecare colt si pantec, peste tot, adorati pt toate prostiile pe care le spun, fericiti cu prezenta.. fericiti de tot. si sunt si compatimitori.pentru cei ca mine care vor sa cucereasca lumea peste noapte, care nu mai au timp si nici nu vor sa aiba de amareli si dulcegarii sufletesti. deci lumea se imparte in 3 categorii. iubit, iubita si zburatori. eu sunt o zburatoare. am nemurirea in suflet si un corp fragil, gata sa se sparga la caldura, gata sa-si pierda din echilibru atunci cand se indragosteste. zburatorii viseaza la dragoste. dragostea lor e total idealizata, de aceea, ei se indragostesc de idealuri. de un el care picteaza cai verzi pe pereti, de o ea care canta la frunza, de niste ei care impreuna alcatuiesc un cor, de imagini, de mirosuri, de sunete perfecte. de culori, de urme, de naluci, de dragoste, de cuvinte rele, de ochi pe care nu au sa ii mai vada, de pelerine negre, de pene si de frunze, de saruturi perfecte de zburatori. iubim tot si cu toate astea... nu vrem nimic. e de ajuns ca cineva sa ne zica "imi place de tine/ te iubesc/ vreau sa fii a mea mereu" si fugim frate, cat ne tin aripile. in alta floare. si in alta floare... dam de gusturi diferite si nu parem sa ne oprim. dureros e ca stim sa ne recunoastem si cu toate astea.. si zburatorii se indragostesc de zburatori. de ce? cum? pt ca ne iubim pe noi.iar ei sunt ca noi.deci ii iubim. ne indragostim de zburatori. rar zburatorii devin iubiti si iubite.... alti zburatori sunt mai duri ca ceilalti.au invatat sa zboare la timp...
eu am aripile atat de mari ca as cuprinde tot pamantul, dus si intors, in lung si in lat, cu fiecare rau si bun, si fiecare peste si berbec, cu fiecare noroi si cu fiecare pisc de munte.. imi place sa zbor, imi place sa stau cu mine, si imi place ca sunt asa. iar tu, iubitule, nu mai imi zice sa imi dau jos aripile. ele or sa cada numai cand un zburator o sa mi le smulga. cand o sa mi le topeasca cu ale lui intr-o pereche. si pana atunci.. lasa-ma sa zborrrrrrrrrr!!

desenul de aici

5 comments:

Mignonette said...

Pai, si eu atunci tot zburatorare sunt pt ca si eu iubesc iubirea si fug cat ma tin puterile cand cineva zice ceva ce mi se pare o muzica in surdina care seamna mai bine cu un scartait de fierastrau.
Ai tratat un subiect cam tabu: iubirea. Mie imi pare rau pentru un singur lucru: ca s-a pierdut in neant semnificatia cuvantului "te iubesc" , acum exista doar "i luv u", "te amo" si "je t'ame" .... bla bla-uri. Sunt dido-uri prost spuse.
Dar, da.....toti avem zburatorii nostri care bat la fereastra noaptea, cand e cald si bine si ne soptesc ceea ce vrem sa auzim, pt k ei sunt forma idealizata si absolutizata a eului nostru personal, o naluca a subsonstientului , o imagine de fum a iubirii...

Ana said...

Cat de frumos Nico. Sa stii zburatoareo, ca esti foarte talentata si sunt sigura ca cineva o sa-ti smulga aripile si o sa ti le topeasca cu ale lui intr-o pereche :) Te puuup.

Anonymous said...

:)

ps: bv pt txt

Delia said...

nu inteleg de ce sa ti se topeasca aripile cand poti sa ti le pastrezi. hm. sa vi le pastrati. nu in sensu ala ci in sensu ala :P
ca ne-am face fara aripi?...
:)

nikosita said...

mignonette: :)

ana: ms ana, si eu te pup :D ... and i am looking forward to be melted..:P

aprozarnet: :D 10x

delia: pt ca asa se incheie povestea, trebuie sa se topeasca :P glumeam. nu stiu.. e doar o idee.a mea. la tine poate sa fie altfel