Monday, December 17, 2007

Andrei

8 comments:

Mignonette said...

Concentrat sa intelegem ca era Mr. Quack?
O poza foarte faina!
"Zece pictori se tot mira".....
Zece!

Ana said...

Ce fruuumos ma Nico ma...Interesanta poza, ce mai, esti o adevarata artista :)
Hai ca nici modelul nu e atat de rau..sau? :))

Mignonette said...

Opa....admiratoare la orizont!
;))

tatastrunf said...

si aici andrei sufla intr-o jucarie... dap dap foarte artistic

andreea said...

hello andrei :D

nikosita said...

cu alte cuvinte.. va place de andrei, nu? ;))

Erika said...

:))) dap, l-am vazut, ne-a placut, acum hai sa trecem la o leapsa :P

Mignonette said...

L-am vazut , l-am placut, ce ramane de facut....
Eu zic sa facem Fan Club Andrei Quack.....
Membre de "oroare", cele de mai sus, presedinta, ma autonominalizez eu :))
Glumesc-glumesc ;))