Friday, December 14, 2007

bad or good


si..a venit iarna, nu? e anotimpul tau preferat sau al meu? de ce? pai... eu nu pot sa ma hotarasc..dar am gasit un fel de bad or good pt iarna :)

bad: e frig si nu-mi place sa ma trezesc pt ca atmosfera nu e tocmai prietenoasa, acolo in pat e asa cald si bine...
apa de la robinet e rece si urasc sa ma spal asa pe dinti sau pe fata. si dimineata si seara.
ninge si daca nu e destul de frig se topeste si e ud pe jos si mie nu imi plac bocancii, doar adidasii care sunt buni pt orice sezon...dar.. azi m-am udat la picioare..
trebuie sa merg mai incet decat de obicei pt ca pe jos e gheata si nu as vrea sa stau in casa 2 luni pt un picior "stricat"
incepe "campania"mos craciun, cadouri... expensive shit :P
mi se aburesc ochelarii cand trec de la rece la cald
nu-mi place sa port caciula iar daca o fac...imi urasc parul d'paia
racesc pt ca am gatul sensibil
imi ingheta mainile pt ca nu imi gasesc manusile(de iarna trecuta)
cu greu imi gasesc si fularul(mi-a luat 2 ani sa-mi gasesc fularul galben)
trebuie sa dau drumu calorifer si miroase a caldura.ciudat.dar nu imi place foarte tare
nu-mi place cand astept un mijloc de transport in comun pt ca e friiiiig!!
nu-mi place indiferent pe cine astept.. :D
nu-mi placea cand eram la liceu pt ca fetele erau prada bulgarilor
nu-mi place pt ca ti se blocheaza masina in parcare
nu-mi place ca nu mai gasesc inghetata la orice chiosc
nu-mi place ca nu mai mananc inghetata pt ca e... ciudat sa mananci gheata cand e ger afara
nu-mi place sa port pulover
ma ingras
sunt mai multi cersetori decat de obicei

good:
imi place mirosul de ger
mananc foarte multe portocale si mandarine(vara nush de ce nu ma atrag)
beau vin fiert
imi ingheata nasul si se face rosu'
ninge si e frumos afara
miroase a brad
primesc cadouri
e ziua mea :))
ma duc la patinoar
ma plimb in parc si miros frigul.. si apusul are alta culoare
ascult colinde :))
stau in casa unde e cald si ma uit pe geam la frig
ma dau/dadeam cu sania
sunt "luminite"
se taie porcu cand vine craciunu(sadic, dar imi plac urechile :)) )
imi plac turturii
cand eram mica imi placea ca ningea foarte mult si imi faceam "casa" in zapada.pe langa om de zapada
e frumos sa vezi copiii cum se joaca cu zapada
imi plac serbarile de craciun si brazii impodobiti
miroase a cozonac
sunt filme si desene animate misto in programul de craciun ("piciorus")
toata lumea e mai fericita, se reuneste familia, se mananca mult.. :))
aerul e mai respirabil decat vara
avem vacanta :)) (chiar daca nu are 3 luni ca aia de vara, dar ce sa faci 3 luni iarna??)
imi plac copacii fara frunze dar incarcati de zapada
imi plac artificiile
imi place sa ma trezesc si sa vad totul alb si neatins

sunt multe chestii si bune si rele. ca o balanta. tie iti place sau nu iti place iarna?
poza de aici

11 comments:

Delia said...

mananc inghetata chiar si pe viscol. in mijlocul lui. mananc inghetata in pat, pe jos, in magazin, inainte de masa, cand ma trezesc...oricand oriunde dar niciodata and i mean niciodata nu dau din inghetata MEA.
i say let it snow...wtf...e frumos si scartaie sub picioare.
:D

supercalifragilisticexpialidocious said...

Mici coincidente: imi placeau turturii de gheata de pe casa bunicii, desi nu erau tocmai cea mai curata chestie din lume :D; intotdeauna imi faceam casa din zapada, chit ca avea ziduri de vreo 10 cm, dar era ceea ce eu defineam pe atunci "casuta din zapada", in plus, era un real lux, avea minim zece camere; filmele si desenele specifice sarbatorilor de iarna te fac sa iesi din rutina ce-ti striga satisfacuta: "TU NU MAI SIMTI", si sa ai senzatia ca te-ai teleportat in anii buni ai acestor sarbatori.

. said...

din mii de motive personale, iarna e anotimpul preferat de mine :D , desi sunt nascut in august..

nikosita said...

delia: :)) eu nu pot pt ca ma doare in gat foarte repede. da!! scartaie sub picioare, asta imi place si mie mult de tot dar am uitat sa o scriu :P

supercalifragilisticexpialidocious: :)

octav: pai zi-mi si mie motivele tale ca tu le-ai citit pe ale mele :P

andreea said...

ieri nu a fost prima oara cand a nins in tm dar a ramas cate ceva pe jos. foarte putin. pete ici-colo. si, cum iarna asta nu am calcat inca deloc pe zapada, am mers intr-o gradina si am facut cativa pasi pe acolo. :)). asta inseamna ca imi place iarna? cred ca da :) oricum... nu a fost de ajuns. mai vreau sa ninga :)

nikosita said...

andreea, inseamna ca esti inca un copil :P

Anonymous said...

tot la brasov este cel mai frumos.
Zapada mare, patinoar, colinde ... da, i love winter.

nikosita said...

dragos, normal ca e frumos in brasov. :P e unul din orasele mele preferate.. pacat ca nu ajung acolo weekendu asta ca as fi vrut tare mult :) you enjoy it :P

Anonymous said...

mie nu prea imi place iarna sincer...imi place sa schiez dar detest faptul k nu am bani sa merg(sau atunci knd am bani, nu au ceilalti, si deci nu ma pot duce deu nul singur),in minunata noastra capitala e o mocirla continua, mijloacele de transport in comun circula ca naiba, metroul e si mai aglomerat, traficul e de-a dreptul insuportabil, daca vreau totusi sa merg cu masina personala, tre sa astept pana se incalzeste k sa nu mi se inclesteze mainile de volan de la frig, faza cu ochelarii e valabila si la mine Nikosita, si ma streseaza...si lista poate continua...iar pt toate aceste nasparlituri, chestiile bune despre iarna efectiv nu pot compensa...deci, inclin spre a nu imi placea iarna.

nikosita said...

ms cata ;)) pacat ca nu iti place, fii si tu mai optimist :P

andreea said...

im only 3 and a half years old!