Tuesday, December 11, 2007

mad world


traim intr-o lume nebuna, fara sfarsit si fara inceput, intr-o societate de consum care oboseste planeta, care accelereaza topirea ghetarilor, care ameninta tarile din lumea a 3a cu exterminarea, la fel si fauna si vegetatia, o lume in care principiile false sunt sustinute cu tarie, unde nimeni nu mai asculta pe nimeni, in care tot ceea ce noi simtim(bun/rau) e mai dur decat ceea ce simte cel de langa noi, in care avem libertatea de a alege ceea ce putem sa facem cu viata noastra si care totusi nu ne ofera nimic, o lume care ne doare si care ne fericeste in acelasi timp, in care ne e frica sa iesim pe strada si totusi ne intoarcem acasa dupa miezul noptii, in care zanele si povestile au ramas incrustate pe coji vechi de portocala, o lume in care toti suntem artisti si neinteleasi si cul si destepti si toate alea.. o lume in care soarele apune dupa un nor de noxe, in care calcam pe cersetori, in care crestem "iarba" in casa si o fumam la narghilea, o lume atat de aglomerata si murdara... stiai? si acum ce facem?


7 comments:

Catalin said...

da...stiam...din pacate...fiindca intr-o situatie ca asta "ignorance really is bliss". De ce? fiindca, sa fim realisti, asta n-o sa se schimbe doar fiindca sunt cateva persoane care realizeaza si se bat cu pumnii in piept incercand (in zadar) sa deschida ochii celorlati.
si acum ce facem? ...habar nu am, si sincer, nici nu vreau sa ma gandesc prea mult la o solutie, fiindca cu cat ma gandesc mai mult, cu atat ajung mai aproape de concluzia ca nu prea am ce face pt. a schimba ceva in bine...

Mignonette said...

Concluzie: Prima oara cand am ascultat eu melodia asta a fost cand cei de la A3 au folosit-o intr-un promo de promovarea a postului. M-a miscat. Si nu m-a miscat fizic, nu am simtit trepidati cutremuroide, ci m-a miscat sufleteste si intelectual. No expression. No tomorrow. E "sad" si plin de scame viitorul nostru. Toti ni-l prezinta ba in roz, ba in negru. Ce-i cu rozul au sperantza. Ce-i cu negru-l sunt frustrati de trecut.
A trecut ceva vreme. Ce-i drept nu am incercat sa caut melodia. Nu din nedorinta de a o asculta ci mai mult din lene. Din lenea aia somnambula de a deschide hubu si a cauta ceva ... si poate din lenea de a asculta ceva ce face parte din realitatea de zi cu zi plina de "de ce?", "pentru ce?" si "deoarece...".
Ieri vorbesc cu Florinel (colegu cret de la fac.) : " ce e cu poza asta vulgara la avatar? Ii vad mai mult abdomenu tipului ca sanii tipei!!! nu ai o poza din unghiul celalalt??". Din nefericire pt el nu aveam .... Am inceput o discutie destul de comica. Parca eram doi vechi prieteni la o ceasca de ceai ( s-a oferit sa imi faca ceai si supa cand a auzit k am varicela) insa virtuala. Si mi-a dat un video cu KIWI, si ghici ciuperca ce-i: melodia Mad World. Cea care mi-a torturat existenta timp de un an din cauza frustratii pe care mi-o provoca lenea cautarii.
Dupa, imi pun la status versurile : No expression. No tomorrow. si linkul cu kiwi. Si peste cateva ore imi apare in fata ecranului Andrei. "Imi place video-ul cu Kiwi mult...." si pt k eu nu stiam video-ul original imi da linkul cu video-ul pe care l-ai pus si tu pe site.

Concluzie la concluzie: traim un babilon cosmetizat in realitate, cosmetizam prin 21 de grame, ne mintim prin minte si ne autoflagelam prin gandire.

Suna poetic, nu stiu cat de real, asta mi-a venit sa scriu.

andreea said...

ce are daca crestem iarba? :P

Delia said...

ne uitam la genialul film SURPLUS si facem campanii si dam hartie la www.copaculdehartie.ro si nu aruncam pe strada, nu fumam ca sa nu poluam, nu folosim deodorante cu freon, nu...nu...nu... :)
o sa murim ba! ca nu ne putem abtine!

Vlad Voicu said...

Si acum ce facem?Acum, chiar acum, mai tragem un fum din narghilea si ne refugiem pe o insula a indiferentei...

nikosita said...

cata: nu am zis ca o sa se schimbe ceva daca o sa scriu eu si o sa trezesc in cativa oameni constientul... dar cred ca e un pas ca macar sa constientizam

mignonette: ms.. iar acum cz la cz ta: :-|

andreea: that was not the point ;)) dar pt ca ai intrebat, sa stii ca are. daca te prind astia.. te baga la racorica

delia: nu l-am vazut dar iti multumesc de recomandare :P si pt solutii. esti roz pana la partea cu muritul :)) dar asa e :))

godies: chiar ca... :(

Anonymous said...

Of..cat de sensibili sunt oamenii, vai "insula a indiferentei"..cat de metaforic..cat de urat sa cresti cannabis in casa,ingrozitor chiar..buna lege aia cu puscaria pentru o planta cat se poate de naturala , bine punctat nico;) dar foarte bine k nimanui nu-i pasa de producatorii care baga zeci de euri in ciocalata, pai nuuu, ciocolata ne place, e buna! stim cu totii ca marea problema a omenirii este crescutul ierbii in casa, de la fumul de ganja se topesc ghetarii!>:P imi place sa vad ca exista oameni atat de preocupati de acesta planeta;)si imi pare rau ca nu am fost la fel de poetic ca restul comentatorilor..asa sunt eu, o bruta!