Thursday, January 3, 2008

prin nameti.

azi la 12 am deschis ochii. ca atunci cand eram mica, am inceput sa tip de fericire cand am vazut ca in spatele blocului totul e alb iar afara inca ninge. bucurie nesfarsita de copil. am deschis tv-u si peste tot lume ingrozita si paralizata de zapada. peste tot s-a vorbit de incompetenta primarilor, de faptul ca s-au inchis porturile, garile si aeroporturile. eu, in continuare , in culmea fericirii. cu cine sa ies..cu cine sa ies...e asta vreme de iesit din casa? da, si am iesit. uimire, afara totul era cu adevarat blocat. am mers pe strada, masini erau putine, tramvaie deloc.. nameti cat cuprindea. masini acoperite de tot. ior. multa zapada. copii care iesisera sa se dea cu sania. fericire. printre ingerasii facuti de laura si nametii care mi-au udat cu succes fundul, am intalnit si un tip care se ducea sa se dea cu placa maaaaa. :) isn't it great when it's snowing?





19 comments:

Anonymous said...

da unde esti tu.. de abia acum a nins la tine???

nikosita said...

bucuresti :)) da, halal ghinion. abia acu :) dar mai bine mai tarziu decat niciodata ;))

Mignonette said...

Si eu sunt de aceasi parere: Ce Bine Ca A Nins!!!
si sincer m-au stresat astia psihologic si audiovizual cu criza lor, oameni mai crsipati nu am vazut, muieri mai stresate nici k nu am auzit pana acum ca acum !!!

nikosita said...

na, ce sa faca si ei.vand ce pot. se pare ca snow sells too, besides sex :))

. said...

concluzia e ca zapada fara muieri stresate nu se poate cum nici o gargara aiuristica fara yahoo messenger nu are valoare, trolii stiu de ce.

da mai nikosito a nins azi a fost frumos de tot si mi-am adus aminte cum e sa fi copil. din fata unui birou ce e drept atat timp cat tu faceai ingerashi >:) si sper ca ti-a intrat zapada dupa ceafa :D

deci mananci melci de abia ajtept sa atacam nametzii care este cu obiectivele

nikosita said...

da :)) si nu numai muieri. nu fi rau. ca pana la urma primarii nu sunt primarite ;)

nu mi-a intrat zapada nicaieri ca am avut grija mare sa ma infololesc :))

mmm. indeed ;))

. said...

nu ai inteles concluzia cu muierile, am fost pe departe de a fi misogin.. hai ca ma faci sa iau obiceiuri proaste cum ar fi sa adorm dand refresh la comentarii :))) si chiar devin rau :P

Mignonette said...

Pai inainte sa fie Octavian misogin am fost eu, si sunt fata :))
Dimineata m-am trezit cu vecinii in cap ca dadeau crispati zapada de langa masini....incepusera din zori, era 12 si inca nu terminasera.....ca sa nu mai zic k azi dimineatza la 5 unul dintre vecini dadea zapada iar zgomotele infernale m-au trezit si imi venea sa=l injur cu ou si cu otet!!
Mie imi place zapada, e frumos sa ninga, sa fii cu un ceai fierbinte in mana si sa te uiti pe fereastra la copii ce se sapunesc si sa iti aduci aminte k acum 10 ani erai si tu in flancu de bataie cu bulgari....
Aia cu snow sels a for penala =))

Anonymous said...

hei io am facut ingerasii:P:Psipote mai fac si mane :P:Pdaca vrei nico sa mai mergem in parc:P:P

Anonymous said...

si sa stii ca e mai frumos sa iei si u sa te joci cu plozii in zapada ..nu numai sa ii urmaresti pe fereastra ca asa poti f bine sa i urmaresti si in filmele de sezon la tv..nu trebuie enaparat sa ninga ...pana nu simit frigur si zapada pe pielea ta ...nu ai cum sa zici ca iti place iarna si zapada..:P:P

Mignonette said...

Totusi, la 20 de ani sa te joci cu "plozii" in strada e un pic....bizar!
Era doar un flash back de copilarie ... btw ;)

nikosita said...

daca ti se pare bizar atunci citeste asta :))
http://namnick.blogspot.com/2008/01/blur-vs-jenel.html#comments

Mignonette said...

Am citit-o..... e tare mai mult relatia dintre ei si discursul piparat ca faptul k au retrait imaginea copilariei. Sunt simpatici oricum, au facut in esenta un lucru frumos pt copii :)

Anonymous said...

eu is de parere ca vreu si eu sa tineti o punga sau doua de zapada pentru duminica, cand ajung eu in bucuresti. Asta, desigur, in caz ca se topeste. :D

Anonymous said...

Eu în general nu-s mare fan al zăpezii, dar la cât de frig e acuma în casă mă bate gândul să-mi fac un iglu, că oricum ţine mai cald decât caloriferul. :)

nikosita said...

raluca: la cat de ger au anuntat astia ca o sa fie zilele astea.. s-ar putea sa nu fie nevoie de punga :)

stelian mihai gradinariu: vreau si eu iglu :)) sa faci si tu o poza sa-mi arati si mie daca tot ai ganduri necurate ;))

Anonymous said...

mignonette:sa stii ca jenel si blur mai fac in seara asta o mica lupta ...si nu i atat pt copii cat e pt ei ..pt ca stiu ca nu ar avea pe nimeni de varsta lor cu care sa organizeze un joc de genul...si de ce nu cu copii ,pana la urma in materie de distractie si viziune asupra vietii am avea mutle de invatat de la ei, stiu pt ca am avut 3 ani 2 strumfi in grija mea....poate ne organizam si mergem si noi pe campul de batalie cu b&j:P:P:P:P:D:D:D:Dar fii prea tare

blur said...

deci, nu stau sa citesc toate comentariile. azi la ora 17:30 la mine n spatele blocului. bataie cu zapada .. si vin fiert.
P.S.: vinul fiert e pt baut, nu ne batem cu el.. see u!

Laura Apetroaie said...

La multi ani Nico!!!Viseaza suficient de mult ca sa-ti formezi o noua dorinta,apoi lupta si ai credinta ca ea va deveni realitate!