Tuesday, January 29, 2008

is it what it seems?


"ia zi, fata draga, de data asta cum ti-ai dat seama?"
"sincer...nu stiu. poate doar uitandu-ma in ochii lui... din raspunsurile scurte si raspicate.."

spune-i cum vrei. pentru mine are un singur nume: intuitie. si anume, feminina. cum se desfasoara ea? la mine bizar. extra bizar. e un fel de chestie pe care nu stiu cum sa o controlez, pe care nu o chem, pe care nu stiu sa o folosesc foarte bine, dar pe care am simtit-o de foarte multe ori si care s-a dovedit a fi ceva.
cum? nu mi-a placut de o persoana. de ce? naiba stie. toata lumea mi-a sarit in cap. ca sunt geloasa, ca sunt rea...ca suntasa si pe dincolo. nu imediat, ci dupa mai mult timp mi-au dat dreptate.
next: nu mi-a placut cand l-am vazut. i-am dat o sansa la insistentele lor. s-a terminat dramatic. un nesimtit care isi rodea toti prietenii pe la spate :))
next: eram intr-un club unde un prieten al meu statea la 2 pasi de mine, o tipa vine inspre el si imediat imi dau seama ca o sa se intample ceva. tipul cica nici nu si-a dat seama. in juma de ora ea era peste el :))
next: imi place de un el. avem povesti in spate. mereu s-a terminat prost. iesim mai multi. vad cum se uita la o ea. imi dau seama.peste 2 zile ei ies si toate alea...
next: un prieten imi povesteste despre o ea. intamplator, ea statea in aceeasi zona. o vad intr-o zi si imi dau seama ca e ea. fara sa fi vazut o poza cu ea macar. ea era. nu am mai vazut-o pana atunci si nici dupa.
next: eram pe strada. mergeam impreuna cu gandurile mele si cu cateva melodii la activ. nu m-am uitat la nimic in jurul meu pana cand intorc capul dintr-un anume motiv si-l vad pe el. mai "zburator" ca niciodata.

deci? instinct?

9 comments:

Anonymous said...

si despre viitor ce-ti spune instinctul? pana acum doar de trecut ai vorbit :P

nikosita said...

viitorul imi spune ca tu o sa mai vii pe blogul meu si o sa mai imi dai commenturi :)) sa ma insele oare? :P

Anonymous said...

Nico... ma refeream la viitorul tau, nu la al meu :P

Ana St. said...

sau poate doar soarta :-S....who knows?

nikosita said...

marius...eu glumeam. :P cat despre viitorul meu..nu-mi amintesc ce mi-au spus ursitoarele cand m-am nascut. e posibil sa fi adormit :P asa ca acum traiesc fara sa stiu ce-mi rezerva viitorul. imi plac surprizele ;))

pocket thought: crezi in soarta? :)

Ana St. said...

dap...mereu am impresia ca fac un lucru pt ca asa trebuia sa fie...exemplu atunci cand cunosc oameni prin intamplari ciudate :D

Anna said...

Consider ca nimic din ceea ce fac si ce mi se da, nu este intampaltor. Cred in semne divine, in sensul ca exact atunci cand am nevoie, apare o persoana in viata mea cunoscuta sau nu, care este in stare sa ma ajute.

Anonymous said...

unde ai disparut? :(

Serj said...

maidegraba un acut spirit de observatie :)